افزایش رونق اقتصادی، هدف اصلی سامانه ایران هوشمند من

ایران هوشمند من

ایران هوشمند من پروژه‌ای جهت ارائه خدمات الکترونیکی در قالب یک پنجره واحد در کشور می‌باشد تا علاوه بر آن که نیازهای خدماتی هم‌وطنان سراسر کشور را بدون نیاز به خروج از خانه حل نماید بسترهای نوین خدماتی را معرفی و آموزش دهد.

به گزارش کاماپرس، این سامانه بانک اطلاعات مشاغل، نیازمندی‌ها و موقعیت‌یابی مشاغل با امکانات بی‌نظیر تحت عنوان یابنده و سامانه طراحی حرفه‌ای وب سایت ویژه مشاغل تحت عنوان هلدینگ توسعه‌دهندگان و سامانه ارائه خدمات ثبتی به کسب‌وکارها می باشد.

آقای مهندس نریمان پورطلایی مدیر اجرایی ایران هوشمند من، در این خصوص افزود کلیه شرکت هایی که در سامانه شرکت های دانش بنیان به آدرس  https://pub.daneshbonyan.ir  لیست شده‌اند از این پس می توانند لیستی از خدمات مورد نیاز خود را به منظور افزایش رونق اقتصادی ، بهبود فضای کسب و کار و ارائه خدمات و فروش محصولات از طریق هوشمند سازی کسب و کار خود با خدمات ویژه ای تقاضا نمایند.

به گزارش ایسنا، تسهیلات شرکت های دانش بنیان شامل ۵۰درصد تخفیف در کلیه خدمات ایران هوشمند من می باشد که معادل مبالغی از ۱۰۰ هزار تومان تا بیش ۱۰ میلیون تومان نسبت به خدمات مختلفی که شرکت های دانش بنیان ممکن است نیاز داشته باشند می شود.

آریاک سفر

لیستی از این خدمات ایران هوشمند من شامل: کلیه امور مربوط به حضور در فضای مجازی از جمله: طراحی تخصصی وب سایت، تبلیغات در فضای مجازی، برندسازی، بهبود وب سایت و ارتقاء امکانات، حضور در شبکه های اجتماعی مجازی، کلیه امور مربوط به امور ثبتی در ایران و سایر کشور ها ازجمله: ثبت شرکت، ثبت برند، ثبت اختراع، امور حسابداری، مالی و مالیاتی. کلیه امور آموزشی از جمله: دوره های آموزشی حضوری، مجازی و غیر حضوری با امکان اخذ گواهینامه معتبر مدیریتی و تخصصی در رشته های مختلف و ارتقاء رزومه مدیران، آموزش، مشاوره و استقرار سیستم های مدیریت کیفیت و ایزو و بسیاری خدمات دیگر در حوزه فضای مجازی می باشد.

لذا از شرکت های دانش بنیان متقاضی دریافت این تسهیلات دعوت می گردد تا با مراجعه به فرم مربوط به نشانی اینترنتی https://my98.ir/daneshbonyan با اعلام نیازمندیها، ثبت نام اولیه خود را تکمیل نمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران هوشمند من
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز