افتتاح اولین فروشگاه حضوری دیجی کالا

اولین فروشگاه حضوری دیجی کالا در سعادت آباد افتتاح شد-کاماپرس
ژیوار

دیچی‌کالا با افتتاح اولین فروشگاه حضوری خود به بازار فروشگاه‌های فیزیکی وارد شد. این فروشگاه در مجتمع تجاری رویال سعادت‌آباد تهران واقع شده و به طور خاص بر سه دسته کالای موبایل، اسپیکر و هدفون و کالاهای ویدئو گیم مانند کنسول تمرکز دارد.

به گزارش کاماپرس، مدیران دیجی‌کالا در حاشیه مراسم افتتاح نخستین فروشگاه حضوری خود اعلام کردند در صورت دریافت بازخوردهای مثبت، در آینده شعبه‌های حضوری دیگری نیز افتتاح می‌شود. آن‌ها ‌هدف از راه‌اندازی این فروشگاه را تلفیق فضاهای آنلاین و آفلاین دانستند.

مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا در این رابطه گفت: بر اساس مطالعاتی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم گروهی از مردم همچنان به دلایل مختلف، به خرید حضوری علاقمند هستند. این فروشگاه فضایی برای کشف نیازمندی‌های خرید حضوری ایجاد می‌کند ‌تا این تجربه‌ها را به فضای آنلاین ببریم.

او ادامه داد: ما افرادی را که علاقه دارند نوع خاصی از کالاها را تست کنند به این فروشگاه می‌آوریم و این امکان را داریم که آن‌بوردشان کنیم تا وارد فضای آنلاین شوند و در واقع این دو گروه از افراد را به هم می‌رسانیم.

دریان سفر امید

به نقل از دیجیاتو، طباطبایی در مورد شیوه نزدیک شدن کاربر حضوری به فضای آنلاین توضیح داد: همکاران فروش ما در نهایت یک خرید آنلاین را برای مشتری ثبت می‌کنند و در آنجا آموزش می‌دهند که خرید آنلاین به چه صورت است. مشتریانی که به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه می‌کنند‌ به غیر از کالاهایی که اینجا موجود است می‌توانند تمامی کالاهای دیگر دیجی‌کالا را نیز خریداری کنند.

احتمال توسعه فروشگاه‌های فیزیکی دیجی کالا

همچنین حمید محمدی رئیس هیئت مدیره دیجی‌کالا در مورد ویژگی‌های متمایز این فروشگاه فیزیکی گفت: تلاش ما این است که تجربه متفاوتی برای برای مشتری فراهم کنیم. در همین راستا احتمالا در آینده فروشگاه‌های حضوری دیجی‌کالا در بخش‌های آرایشی بهداشتی، اکسسوری، پوشاک و لوازم خانگی نیز تاسیس شوند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالامسعود طباطبایی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز