اطلاعیه علی بابا در خصوص محدودیت کشورها برای مسافران ایرانی

لست سکند

علی بابا از محدودیت برخی کشورها برای مسافران ایرانی  به دلیل ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش کاماپرس، علی بابا در وب سایت رسمی خود به محدودیت برخی از کشورها برای مسافران ایرانی اشاره و اعلام کرد طبق بخشنامه هواپیمایی قشم ایر پروازهای این ایرلاین، در مسیرهای تفلیس و استانبول به تهران برای بازگرداندن مسافران انجام شده است و مسافرین باید طبق اطلاعات بلیت خود و در ساعت مقرر در فرودگاه حاضر باشند.

طبق اعلام هواپیمایی تابان نیز، این ایرلاین برای روز 8 اسفند ساعت 23 پروازی از مسقط به مقصد تهران دارد و همچنین به مسافران اعلام شده اگر قصد بازگشت به ایران را دارید حتما چهار ساعت قبل در فرودگاه حاضر شوید.

راز آسمان پایتخت

تا کنون به طور کلی چند کشور همسایه شامل ترکیه، عراق، کویت، گرجستان، ارمنستان، ترکمنستان، تاجیکستان و عمان برای مسافران ایرانی محدودیت‌هایی ایجاد کرده‌اند.

همچنین کنسلی‌های  این ایرلاین‌ها در کلیه مسیرها پرواز  از مبدا ایران برای مسافرین ایرانی به این شرح است: ترکیه تا ۲۰ اسفند / امارات تا 3 مارچ / فلای دبی تا اطلاع ثانوی / هواپیمایی کویت تا اطلاع ثانوی / ایرعربیا تا اطلاع ثانوی/ العراقیه تا اطلاع ثانوی/ سلام ایر تا اطلاع ثانوی/ عمان ایر تا اطلاع ثانوی/ آرمنیا تا ۲۰ اسفند/ هواپیمایی قطر تا ۲۴ اسفند.

مرتبط با : علی بابا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز