استفاده از پوشک با کیفیت، آرامش و راحتی برای بزرگسالان

ژیوار

افراد در سنین مختلف ممکن است به دلایل مختلفی نتوانند کنترل ادرار داشته باشند. یکی از مواردی که می تواند در این زمینه مایه آرامش خاطر خودشان و اطرافیانشان باشد، پوشک های سایز بزرگ یا پوشک بزرگسالان است. پوشک جان پد در میان تمامی برندهای موجود در بازار برتری خاصی دارد. در ادامه سعی می کنیم، ابتدا گذری بر کلیه محصولات جان پد و فروش عمده پوشک جان پد بیاندازیم. در گام بعدی، مزایا و ویژگی های پوشک جان پد را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی پوشک جان پد

برند جان پد با بهره گیری از دانش روز و فناوری های ارائه شده در زمینه تولید وسایل بهداشت شخصی و مراقبت فردی پوشک های ویژه بزرگسالان را تولید می کند. این پوشک ها فاکتورهای مهم در ساخت انواع پوشک به خصوص پوشک بزرگسالان را طبق استانداردهای مربوطه رعایت کرده است. مواد استفاده شده در این محصول به هیچ عنوان حساسیت زا نیست و ایجاد ناراحتی نمی کند. قدرت جذب بالایی دارد و این موضوع می تواند آرامش خاطر شما را فراهم کند. پوشک شورتی جان پد نیز یکی از محصولات بسیار عالی با کیفیت بسیار بالای برند جان پد است. پوشیدن آن به راحتی انجام می شود و استقامت بالایی دارد.

جان پد-کاماپرس

خرید پوشک جان پد به صورت عمده

اگر در دسته افرادی قرار دارید که فرد سالمند یا آسیب دیده ای در خانه دارید و مصرف روزانه پوشک بزرگسال شما زیاد است. بهتر است به صورت عمده خرید کنید. فروش عمده پوشک جان پد این امکان را به شما می دهد تا با قیمت کمتر، محصولی با کیفیت را تهیه کنید. در عین حال، نگران تمام شدن ناگهانی محصول مورد نظر در خانه نباشید.

ویژگی های محصولات جان پد

جان پد محصول کشور ترکیه است. این برند محصولات مختلفی در حوزه بهداشت به خصوص تولید پوشک بزرگسالان ارائه کرده است. محصولات جان پد به دلیل کیفیت و بازدهی بالایی که دارند سال هاست مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته اند. پوشک های جان پد از مواد اولیه درجه یک تهیه شده اند و به گونه ای طراحی شده اند که آناتومی بدن را به خوبی پوشش می دهند. به همین دلیل، احتمال اینکه دچار نشتی شوند اصلا وجود ندارد. همچنین، حاوی پودر جاذب هستند تا رطوبت را کاملا جذب کرده و از نشتی جلوگیری کند. تنها کافی است، سایز فرد مورد نظر را بدانید و محصول را متناسب با ابعاد جسمانی او تهیه کنید. محصولات جان پد استقامت بالایی داشته و احساس راحتی و آرامش را برای فرد به همراه می آورند. به طور مثال،

دریان سفر امید
  •       پوشک جان پد سایز کوچک یاSmall، با توجه به وزن و دور کمر افراد دارای سایز بندی است. افرادی که دور کمر 60 تا 90 سانتی متر دارند، می توانند از این پوشک شورتی جان پد استفاده کنند.
  •       پوشک جان پد سایز متوسط یا Medium، برای افرادی که دور کمر آن ها بین 80 تا 120 سانتی متر است مناسب است. این محصول کاملا با آناتومی بدن سازگار است و استفاده از آن فرد را اذیت نمی کند.
  •       پوشک جان پد سایز بزرگ یا Large، این پوشک برای افرادی مناسب است که دور کمر آن ها بین 110 تا 150 سانتی متر است. این محصول دارای نشانگر رطوبت است و زمان دقیق تعویض پوشک را به شما اعلام می کند.

پوشک جان پد-کاماپرس

مزایای استفاده از پوشک جان پد

  •       لایه جذب قوی مایعات: پوشک بزرگسال جان پد رطوبت جذب شده به درون پوشک در لایه های میانی را حبس می کند. اجازه نفوذ به لایه زیرین را نمی دهد که ته نشین شود و دچار نشتی شود. این باعث می شد، نه تنها دچار نشتی نشود. بلکه، پوست مصرف کننده نیز آسیب نبیند و دچار حساسیت و التهاب نشود.
  •       ضد نشت بودن پوشک جان پد: به کارگیری دو فاکتور مهم در تهیه پوشک جان پد مانع از نشت این پوش ها می شود. اولین نکته این است که درون این پوشک ها از پودر جاذب ضد حساسیت استفاده شده است. نکته دوم این است که این پوشک ها با ارگونومی بدن سازگار بوده و کاملا روی بدن فیت می شوند.
  •       دارای بافت نرم و قابل تنفس برای سلامت پوست: این پوشک های بزرگسال دارای لایه پشتی قابل تنفس است و به سلامتی پوست بدن کمک می کند.
  •       طراحی آناتومیک و قابل انعطاف روی بدن: پوشک جان پد بزرگسال با توجه به سایزبندی که در بالا به آن اشاره شد، طراحی شده است. با انتخاب سایز درست، می توانید بدون هیچ مشکلی از این پوشک ها برای فرد مورد نظرتان استفاده کنید. سایزها شامل کوچک، متوسط و بزرگ هستند.
  •       داشتن نشانگر رطوبت: این نشانگر به شما زمان تعویض پوشک را اعلام می کند. این پوشک ها مجهز به نواری زرد رنگ هستند. تغییر رنگ زرد به رنگ آبی نشان دهنده پر شدن ظرفیت پوشک است.
  •       استفاده راحت: این پوشک ها به نحوی تهیه شدند که هم هنگام پوشیدن به راحتی قابل استفاده باشند. هم هنگام تعویض مانند یک شورت معمولی تعویض شوند.

نحوه تشخیص اصل و تقلبی این محصول

کالاهای بهداشتی و آرایشی در دسته محصولاتی هستند که ارتباط مستقیم با سلامت ظاهری ما دارند. نوع غیر اصل این محصولات ممکن است عارضه های جبران ناپذیری را برای فرد ایجاد کنند. برای شناسایی محصولات جان پد اصل از فرع نشانه هایی وجود دارد که باید آن ها را با دقت بررسی کنید. برچسب اصالت کالا نکته مهمی در تشخیص محصول اصل است.

انتهای پیام

مرتبط با : ارس خرید
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز