ارزان ترین گوشی های شیائومی در بازار

لست سکند

گرانی‌ها در بازار بسیاری افراد را به سمت ارزان‌ترین مدل موبایل‌ها کشانده که قبل از خرید بهتر است درباره ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در بازار اطلاعاتی کسب شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در بازاری که گوشی‌های پرچمدار، پرمتقاضی است در این میان بسیاری افراد برای خرید به دنبال ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در بازار هستند زیرا امروزه گوشی موبایل یکی از کاربردی‌ترین وسیله‌های روزمره است و شرایط اقتصادی برخی را مجبور به خرید گوشی ارزان کرده که در ادامه 3 مدل از ارزان‌ترین‌های شیائومی بررسی خواهد شد.

گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی 9 آ

قیمت: 2 میلیون و 399 هزارتومان

یکی از ارزان‌ترین گوشی موبایل شیائومی در حال حاضر در بازار این مدل است که از لحاظ سخت‌افزاری دارای تراشه هلیو جی52 و پردازنده هشت هسته‌ای کرتکس-آ53 همچنین پردازنده گرافیکی پاور جی‌ای 8320 است. اگر برای شما دوربین بسیار اهمیت نداشته باشد این محول دوربینی با لنز 13 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در بالای نمایشگر دارد همچنین این موبایل دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5هزار میلی‌آمپر در ساعت است که همین امر سبب شده کارایی آن بهتر شود. این محصول قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار را ندارد ولی برای استفاده روزمره گزینه مناسب و اقتصادی است.

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو سی31

قیمت: 3 میلیون و 300 هزارتومان

اگر کیفیت صفحه و اندازه صفحه نمایش اولویت داشته باشد یکی از نقاط قوت این محصول را می‌توان همین مورد نام برد. همچنین اگر استفاده روزمره از این محصول زیاد باشد باتری قوی دارد و از این بابت می‌تواند خیالتان را راحت گرداند باتری این محصول لیتیوم پلیمری 5 هزار میلی‌آمپر ساعت است. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‎توان به حافظه داخلی بالا در میان ارزان‌ترین‌ها اشاره کرد که حافظه این محصول 32 گیگابایت است. همچنین این گوشی موبایل دارای دوربین‌های 13 مگایکسل، 2 و 2 مگاپیکسل همچنین دوربین سلفی 5مگاپیکسل است که دوربین پشتی آن عملکرد بسیار مناسبی دارد و برای عکاسی‌های معمولی بسیار مناسب است.

گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی 9سی

قیمت: 3 میلیون و 350 هزارتومان

این گوشی‌ میان‌رده شیائومی تا به حال متقضیان زیادی را به خود جود جذب کرده است. این محصول دارای سه دوربین 13، 2، 2 مگاپیکسل در پشت دوربین و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل است که با توجه به قیمت عکس‌های مناسبی را به ثبت می‌رساند. این گوشی موبایل رابط کاربری ام‌یوآی دارد همچنین روشنایی آن 400 نیت است و از 16 میلیون رتگ پشتیبانی می‌کند.

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز