ارزان ترین گوشی های سامسونگ در بازار چند؟

لست سکند

یکی از ارزان ترین گوشی های سامسونگ مدل مدل B310E با دو سیم کارت است که برای خرید آن باید ۵۷۹ هزار تومان بپردازید.

به گزارش کاماپرس، تنوع مدل در گوشی های سامسونگ آن قدر بالاست که هم ارزان ترین گوشی ها را دارد و هم بعضی از گران ترین گوشی های بازار متعلق به این برند است. قیمت گوشی های سامسونگ از ۵۰۰ هزار تومان شروع می شود و تا ۲۷ میلیون تومان هم ادامه دارد. اما این مطلب مخصوص ارزان ترین گوشی های سامسونگ است که در بازار موبایل خرید و فروش می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین گوشی های سامسونگ

یکی از ارزان ترین گوشی های سامسونگ مدل B310E با دو سیم کارت است که با قیمت ۵۷۹ هزار تومان به فروش می رسد. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 Core SM-A013G/DS با دو سیم کارت و ظرفیت 16 گیگابایت حدود ۲ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان قیمت دارد.

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A2 Core SM-A260F/DS با دو سیم کارت و ظرفیت 16 گیگابایت با قیمت ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار تومان به فروش می رسد.
قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 SM-A015F/DS با دو سیم کارت و ظرفیت 16 گیگابایت حدود ۳ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 SM-A115F/DS با دو سیم کارت وظرفیت 32 گیگابایت با 2 گیگابایت رم با قیمت ۴ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان فروخته می شود.

قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A10s SM-A107F/DS با دو سیم کارت و ظرفیت 32 گیگابایت حدود ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان است. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A11 SM-A115F/DS با دو سیم کارت و ظرفیت 32 گیگابایت با 3 گیگابایت رم، ۴ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A20 SM-A205G/DS با دو سیم کارت و ظرفیت 32گیگابایت در بازار موبایل با قیمت ۵ میلیون و ۳۹۹ هزار تومان به فروش می رسد.

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز