ارزان ترین گوشی های اپل و شیائومی در بازار چند؟

لست سکند

گوشی های اپل و شیائومی طرفداران زیادی در ایران دارند. اپل محبوب لاکچری بازهاست و گوشی شیائومی را هم قشر متوسط می خرد. اما ارزان ترین گوشی های اپل و شیائومی در بازار چه قیمتی دارند؟

به گزارش کاماپرس، خریداران موبایل یا اپل باز هستند یا دنبال یک گوشی ارزان قیمت می گردند که کارشان را راه بیندازد. اپل بازها با هر مدل جدیدی که وارد بازار می شود، گوشی جدید می خرند اما آن دسته از کسانی که دنبال ارزان ترین گوشی هستند قیمتها را رصد می کنند تا بهترین گوشی که با بودجه شان هماهنگ است را خریداری کنند.

ارزان ترین گوشی های اپل

قیمت گوشی iPhone 8 64 GB حدود ۱۲ میلیون ۴۰۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. گوشی iPhone 8 Plus 64 GB حدود ۱۶ میلیون ۸۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
قیمت گوشی iPhone SE (2020) 128 GB حدود ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

گوشی iPhone X 256 GB حدود ۲۲ میلیون تا ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد. قیمت گوشی iPhone XS 64 GB حدود ۲۳ میلیون ۶۰۰ هزا رتومان تا ۲۴ میلیون تومان است.
گوشی iPhone XS Max 256 GB حدود ۳۴ میلیون تومان تا ۳۵ میلیون ۸۰۰ هزار تومان فروخته می شود. گوشی iPhone 12 Pro 128 GB هم یکی از گران ترین مدلهای اپل است که با قیمت ۴۹ میلیون تا ۵۴ میلیون تومان در بازار فروخته می شود.

ارزان ترین گوشی های شیائومی

یکی از ارزان ترین گوشی های این برند مدل Redmi 8A 32 GB است که حدود ۴ میلیون تا ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته می شود.
قیمت گوشی Redmi 8 64 GB حدود ۴ میلیون ۷۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. گوشی Redmi Note 8 64 GB حدود ۶ میلیون تا ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت گوشی Redmi Note 9s 128 GB حدود ۷ میلیون تا ۸ میلیون و ۶۰۰ است. یکی از گران ترین مدلهای شیائومی Mi Note 10 128GB است که حدود ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار موبایل، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اپلشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز