ارزان ترین گوشی های آنر با قیمت زیر ۵ میلیون تومان

لست سکند

شرکت آنر تولید‌کننده گوشی های هوشمند است که دفتر مرکزی آن در شنژن چین واقع است. تمرکز شرکت آنر بر تولید گوشی‌های هوشمند با تکنولوژی جدید، اقتصادی و قیمت پایین‌تر از رقبایش است.

برند آنر در ابتدا به‌عنوان زیرمجموعه هوآوی تاسیس شد اما از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را بطور مستقل ادامه داد. آنر با برخورداری از پشتیبانی‌های برند معتبر هوآی توانست در مدت کوتاه، جایگاه مناسبی در بازار گوشی‌های موبایل پیدا کند. قیمت گوشی های آنر معقول و اقتصادی است و علاوه بر این از کیفیت سخت افزاری خوب و کارایی بالا برخوردار هستند.

اولین گوشی آنر در سال ۲۰۱۴ با نام Honor 3C در مالزی عرضه و روانه‌ی بازار شد. فروش این گوشی از فروشگاهی در هند آغاز شد و پس از اطمینان از فروش جهانی، وارد بازار اروپا شد. البته محصولات شرکت آنر محدود به گوشی‌های هوشمند نیست و انواع گجت‌، تبلت‌ و ساعت‌های هوشمند تحت عنوان برند آنر تولید می‌شوند.

گوشی های آنر با قیمت منصفانه و کارایی بالا، در بین تولیدات میان‌رده و اقتصادی ارزش خرید بالایی دارند. در ادامه به معرفی ارزان ترین گوشی های آنر می‌پردازیم که قیمت آن‌ها زیر ۵ میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

گوشی آنر 7S

با قیمت حدودا ۲ میلیون تومان

گوشی آنر 7s یک گوشی میان رده است که در سال ۲۰۱۸ برای اولین بار روانه بازار شد. این گوشی با هزینه‌ای اندک و مقرون به صرفه، جوابگوی کاربری‌های روزمره خریداران است.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۷۲۰ پیکسل است. نمایشگر این گوشی بهترین کیفیت ممکن را ارائه نمی‌دهد اما در این بازه قیمتی انتظار بیشتری نمی‌توان داشت. دکمه های اطراف گوشی به راحتی کلیک می‌شوند و لبه‌های اطراف صفحه نمایش نیز نسبتا باریک هستند. تمام بدنه گوشی به جز پنل شیشه‌ای جلویی، از پلاستیک ساخته شده است. به لطف بدنه پلاستیکی، گوشی تنها ۱۴۲ گرم وزن دارد که در بین میان‌رده‌ها، وزن بسیار سبکی است. از این رو یک گوشی خوش‌‌دست محسوب می‌شود که کار با آن راحت است.

دوربین از مهم‌ترین اولویت‌های خریداران است و در سال‌های اخیر نیز شرکت‌های تولیدکننده توجه بسیاری به آن نشان می‌دهند ولی در بازار گوشی‌های میان‌رده انتظار بالایی برای دوربین‌های فوق‌العاده وجود ندارد. در نتیجه آنر 7s به سادگی تمام از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره‌مند است. کیفیت عکس‌های گوشی در نور کافی رضایت‌بخش است اما در شب و فضاهای تاریک، عکس‌ها تار هستند.

آنر برای این گوشی حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در کنار رم ۲ گیگابایتی را در نظر گرفته است. حافظه داخلی آن قابل ارتقا به حداکثر ۲۵۶ گیگابایت است که نیاز اکثر کاربران را تامین می‌کند.  آنر 7s در رنگ های آبی، طلایی، و مشکی به بازار عرضه شده و فاقد سنسور اثر انگشت است. آنر در سخت‌افزار هم نهایت صرفه‌جویی را به کار برده و از یک تراشه ارزان‌قیمت چهار هسته‌ای استفاده کرده است. از نظر نرم‌افزار نیز به صورت پیش فرض با رابط کاربری EMUI 8.1 و سیستم عامل اندروید نسخه 8.1 عمل می‌کند. این مدل دارای یک باتری 3020 میلی آمپری است که برای این گوشی کاملا کافی است اما از قابلیت فست شارژ برخوردار نیست.

گوشی آنر 9A

با قیمت حدودی ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

این گوشی آنر با افزایش قیمت ۱ میلیون و ۲۰۰ نسبت به مدلی قبلی، در بسیاری از مشخصات بهبود قابل توجهی دارد. بدنه آنر 9A با توجه به قیمت ارزان آن از پلاستیک ساخته شده و در رنگ‌های سبز یخی، آبی مشکی تولید شده است.

مهم‌ترین برگ برنده‌ی این مدل باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵ هزار میلی آمپر است که برای ساعت‌های طولانی و مداوم نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت. البته همین باتری قدرتمند باعث شده تا وزن گوشی به ۱۸۵ گرم برسد که کمی سنگین است.

آنر 9A دارای نمایشگر IPS LCD با قطر ۶.۳ اینچ و مجهز به ناچ قطره‌ای است. نمایشگر تصویری با رزولوشن ۱۶۰۰×۷۲۰ پیکسل را نمایش می‌دهد که برای این بازه قیمتی متناسب است.

آنر 9A به چیپست ۸ هسته‌ای مدیاتک هلیو P22 مجهز شده که برنامه و بازی‌های سنگین را اجرا نمی‌کند اما برای کاربردهای روزانه، روان و بدون مشکل عمل می‌کند. ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار رم ۳ گیگابایتی نیز عملکرد قابل قبولی در سرعت و ذخیره اطلاعات نشان می‌دهند. خبر خوب آنکه حافظه داخلی گوشی تا سقف ۵۱۲ گیگابایت قابل افزایش است.

آنر در این مدل به سراغ دوربین‌های سه‌گانه رفته و در قسمت پشتی موبایل سه لنز ۱۳‌، ۵ و ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده‌اند. دوربین سلفی گوشی نیز عکس‌هایی با کیفیت ۸ مگاپیکسل را به ثبت می‌رساند. سنسور اثر انگشت نیز در پشت گوشی قرار گرفته است که با سرعت بسیار بالایی عمل می‌کند. در این مدل حسگر تشخیص چهره نیز بکار رفته که سرعت و دقت آن چندان قابل اطمینان نیست.

گوشی آنر 10lite

با قیمت ۳ میلیون ۷۰۰ هزار تومان

بدنه آنر 10lite از پلاستیک براق ساخته شده که کنار طراحی خوب ظاهر بسیار جذابی را به آن بخشیده است. این مدل در رنگ های سفید، مشکی، و قرمز و آبی در دسترس کاربران قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت در پنل پشت گوشی قرار داده شده که امکان دسترسی سریع به گوشی و باز کردن قفل صفحه نمایش را فراهم می کند.

نمایشگر LCD آن ۶.۲۱ اینچی است که از رزولوشن Full HD Plus با تراکم پیکسلی ۴۱۵ برخوردار است. کیفیت رنگ‌ها در این نمایشگر بسیار بالا بوده و حتی در نور مستقیم خورشید نیز از روشنایی کافی بهره‌مند خواهید بود.

در بالای حسگر اثر انگشت، دوربین دو‌گانه با لنزهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی جای گرفته‌اند. دوربین‌های پشتی در چنین گوشی ارزان‌قیمتی، تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت می‌کنند. دوربین جلو یک لنز ۲۴ مکاپیکسلی است که علاوه بر ثبت عکس‌های رضایت‌بخش، فیلم‌هایی با کیفیت Full HD ضبط می‌کند. در کنار قابلیت‌هایی همچون عکسبرداری باکیفیت در شب و لرزشگیر، دوربین  را می‌توان از نقاط قوت این گوشی دانست.

چیست Kirin 710 بکار رفته در این مدل با پردازنده ۸ هسته‌ای، عملکردی قابل قبول در کلاس میان رده‌ها نشان می‌دهد. حافظه داخلی گوشی در سه مدل متفاوت عرض شده است. در ابتدا حافظه ۶۴ گیگابایتی با رم ۴ یا ۶ گیگابایتی و در مدل بالاتر حافظه ۱۲۸ گیگابایتی که در کنار رم ۶ گیگابایتی قرار گرفته است. این مدل از ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند اما برای داشتن آن باید یکی از سیم‌کارت‌های خود را قربانی کنید.

مرتبط با : آنر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی های آنر با قیمت زیر ۵ میلیون تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز