ارزان ترین گوشی‌ های اندرویدی بازار را بشناسید (زیر سه میلیون تومان با کارآیی مناسب)

وضع تحریم‌های همه جانبه علیه ایران و گرانی بی‌حساب و کتاب دلار در پنج سال گذشته، بیشتر مردم را به خرید گوشی‌های میان رده بازار سوق داد. البته در دو سال اخیر، با شروع پاندمی کرونا و خانه‌نشینی مردم، آنلاین شدن بیشتر کسب و کارها و همینطور آنلاین شدن آموزش مدارس و دانشگاه، مردم به دنبال ارزان ترین گوشی های اندرویدی رفتند که قابلیت پشتیبانی اینترنت و برخی نرم افزارها را تا حد لازم داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل و فن‌آوری اطلاعات اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بنابراین ارزان ترین گوشی های اندرویدی بازارهای موبایل ایران در این مدت بیشتر از هر زمانی مورد اقبال و توجه مردم قرار گرفت. گوشی‌هایی که هم از لحاظ قیمتی با جیب قشر متوسط جامعه همخوانی دارند و هم از لحاظ امکانات، بسیاری از نیازهای شاخص مثل آموزش و … را پوشش می‌دهند. البته جست و جوی اطلاعات درباره این گوشی‌ها و مقایسه‌شان زمان‌بر است و افراد پرمشغله چنین فرصتی ندارند.

به همین خاطر کاماپرس در این گزارش، کار را برای مشتریان، خوانندگان و علاقمندان گوشی های ارزان اندرویدی آسان کرده و به معرفی مجموعه‌ای از ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های اندرویدی پرداخته است؛

گوشی های اندرویدی با قیمتی کمتر از یک میلیون و 700 هزار تومان!

بر اساس اطلاعات موجود در فروشگاه‌های آنلاین، در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی اندرویدی بازار، نوکیا مدل سی1 تی‌آ-1165/ Nokia C1TA-1165 است. این گوشی دو سیم کارته، 16 گیگابایت ظرفیت دارد و اینترنت 3جی را هم پشتیبانی می‌کند. این دستگاه یک میلیون و 198 هزار تومان قیمت دارد که به نظر با این قیمت کم توانسته رضایت خریدارانش را تا حد زیادی جلب کند. خیلی از خریداران این مدل نوکیا معتقدند این گوشی با چنین قیمتی نسبت به سایر محصولات همرده اندرویدی‌اش، کارآیی مناسبی دارد.

آریاک سفر

خبرهای مهم و پربازدید را بخوانید:

محصول اندرویدی و خوش قیمت بعدی، زوم می مدل زد1 / Zoom me Z1 است که قابلیت به کار گیری دو سیم کارت را به صورت همزمان دارد. این گوشی 95 گرمی با 16 گیگابایت ظرفیت و پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4جی، از محصولات شرکت زوم می، زیرمجموعه جی ال ایکس، است که در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند ولی رده پایین فعالیت می‌کند. ارزانترین گوشی اندرویدی تولید زوم می با قیمت یک میلیون و 650 هزار تومانی در بازار قابل خریداری است. سیستم عامل این گوشی اندروید، 8.1 است که این نوع سیستم منوی فارسی هم دارد و به صورت کامل از این زبان پشتیبانی می‌کند. زد1 زوم می هم نمره قبولی را از خریدارنش گرفته و به نظر کاربران این مدل محصول خوب و کاربردی برای سالمندان است.

گوشی های ارزان قیمت انرجایزر و جی پلاس

انرجایزر، همان برند معروف تولید کننده باتری‌های قلمی که بیش از دو دهه با این محصولش در بازار ایران و بین مردم جا خوش کرده، طی چند سال اخیر به تولید گوشی‌های هوشمند روی آورده است. در حال حاضر گوشی موبایل انرجایزر ای 500 اس/ Energizer E500s، یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های اندرویدی بازار محسوب می‌شود. این دستگاه هم از شبکه ارتباطی 4جی حمایت می‌کند و با پرداخت هزینه یک میلیون و 780 هزار تومان قابل خریداری است. محصول یادشده طبق نظرسنجی کاربران برای کارهای ساده روزمره قابل استفاده است و قابلیت‌های چندانی ندارد.

اما برند جی پلاس، متعلق به گلدیران، که در این روزهای تحریم و کمبود لوازم دیجیتالی برندهای نام آشنایی مثل سامسونگ و ال جی خوش درخشیده، توانسته در ساخت گوشی هوشمند اندرویدی با قیمت مناسب نظر بسیاری از متقاضیان را به خود جلب کند. ارزان‌ترین گوشی اندرویدی جی پلاس به نام تی10 جی ام سی-515/ G Plus T10، با ظرفیت 16 گیگابایتی و حسگر اثر انگشت در قاب پشتی روانه بازار شد. این مدل محصول از نسل اینترنت‌های 4جی پشتیبانی می‌کند و دارای 2 ماژول دوربین و قابلیت تصویربرداری خوبی است. جی پلاس در ساخت این گوشی یک میلیون و 790 هزار تومانی، تا حد امکان از فناوری‌های روز دنیا استفاده کرده و همین باعث شده که خریداران آن با وجود قیمت پایین، از کیفیتش راضی باشند.

گوشی های میان رده دو برند باتجربه

هوآوی با برند «آنر» چند سالی است که با برندهای مطرح سامسونگ، ال جی و …، در تولید گوشی‌های هوشمند رقابت می‌کند. ارزان‌ترین گوشی مدل آنر که زیر سه میلیون تومان در بازار کشور عرضه می‌شود، 7اس دی‌آر‌اِی- ال‌ایکس5 / Huawei 7s dra-lx5 است. گوشی اندرویدی که با قیمت یک میلیون و 950 هزار تومان و ظرفیت 16 گیگابایتی خود و همچنین حمایت از اینترنت 4جی، از برنامه‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. دوربین‌های پشتی این گوشی دو سیم کارته، یک ماژول است. این دستگاه با وزن 142 گرمی که دارد، برای کاربری معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تولیدات الکترونیکی ال جی اغلب اوقات در بازارهای ایرانی مورد استقبال قرار گرفته است. اکنون هم گوشی‌های میان رده تولیدی ال جی، با قیمت مناسبی نسبت به دیگر برندهای مطرح در بازار کشور عرضه می‌شوند. ارزان‌ترین گوشی ال جی مدل کا22 ال ام-کا 200 زد دبلیو/ LG K22 LM-K200BMW است که با ظرفیت 32 گیگابایتی و استفاده همزمان از دو سیم کارت توانسته رضایت بیشتر خریداران را به دست آورد. این مدل گوشی با دو دوربین اصلی از وضوح تصویر هزار و 600 در 720 پیکسل پشتیبانی می‌کند. قیمت کنونی این محصول 2 میلیون و 700 تومان اعلام شده است.

ارزان ترین گوشی های اندرویدی از برندهای جدید و قدیمی

مدل بعدی گوشی ارزان اندرویدی، از اینفینیکس، برند نوظهور چینی است. ارزان‌ترین گوشی اندرویدی این برند هات 10 پلی ایکس 688 سی / Infinix-Hot-10-Play x688c نام دارد که در بازار با قیمت 2 میلیون و 799 هزار تومانی عرضه می‌شود. این دستگاه ظرفیت 32 گیگابایتی دارد و از اینترنت 4جی هم پشتیبانی می‌کند. گوشی تازه وارد اینفینیکس با دو ماژول دوربین و وزن 207 گرمی، تا حد امکان نیازهای وبگردی را رفع کرده و مورد رضایت اغلب خریداران است.

برند سامسونگ یکی از پرچمداران اصلی تولید گوشی به شمار می‌رود که در چند سال اخیر تولیدات میان رده خوبی را به بازار عرضه کرده است. گلکسی آ02 اس‌ام-آ022 اف‌دی‌اس / Galaxy A02-SM-A022M از ارزان ترین گوشی های اندرویدی بازار محسوب می‌شود که دو سیم کارته است و سیستم عامل اندروید 10 دارد. این دستگاه دارای ظرفیت 32 گیگی و رم 3 گیگابایتی است و از نسل چهارم اینترنت پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی ارزان اندرویدی مناسب بودن آن برای عکاسی است. گلکسی آ02 در ایران 2 میلیون و 819 هزار تومان قیمت دارد و توانسته تاکنون جایگاه خوبی در بین گوشی‌های همرده خود به دست آورد.

اگر بدنبال یک مرجع مطمئن برای خرید موبایل با قیمت مناسب میگردید فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین فروشگاه های اینترنتی در ابران بشمار میرود و تنوع بالایی از انواع گوشی های اندرویدی با قیمت مناسب را موجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : آنرال جیانرجایزراینفینیکسجی ال ایکسجی پلاسسامسونگنوکیا
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

15 دیدگاه برای “ارزان ترین گوشی‌ های اندرویدی بازار را بشناسید (زیر سه میلیون تومان با کارآیی مناسب)

  1. A گفته:

    لیستتون میتونست خیلی بهتذ از این باشه بعنوان مثال ردمی 9a شیائومی با قیمت نزدیک 3 میلیون رم 2 و حافظه 32 با دوربین سیزده خیلی کارایی بالایی داره صفحه نمایش 6.53 اینچی پر وضوح ، شیائومیبرند مژرحی هست که گوشیاش حرف ندارن در هر بازه قیمتی من خودم 9a داشتم واقعا خرکار بود باتریشم 5000 آمپره، یاردمی 7a که واقعا در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی داره تنها ایرادش نور کم صفحه نمایش در محیط باز زیر تابش مستقیم آفتابه وسلام من اونم داشتم واقعا ضد آب بود تا حد خیلی زیاد، قیمتش 2.500 هست یعنی بگردی الان یکی از این دوتارو پیدا کنی بنظرم انگار یه گوشی میان رده خوب گیرت اومده، من الان نوت 10 شیائومی دارم واقعا محشره

    • پوریا گفته:

      گوشی های اینونس Invens هم قیمت مناسبی دارن و برند دوم شیاعومی هستند، با اندروید 8 که در واقع 6 هست ، 16گیگ فضا ، 2گیگابایت رم ، و از اینترنت نسل 2-3-4 هم حمایت میکنه ، و منوی فارسی داره و دارای 2 دوربین در عقبه ، و فقط 1میلیون و خرده ای قیمت داره

  2. بهراد گفته:

    تجربه ای ندارم معهذا ارتباط مدرن وگسب اطلاعات پیچیده وسیع ودامنه موج اخلاقیات ارزنده و تربیت دهنده است

  3. پوریا گفته:

    گوشی های اینونس Invens هم قیمت مناسبی دارن و برند دوم شیاعومی هستند، با اندروید 8 که در واقع 6 هست ، 16گیگ فضا ، 2گیگابایت رم ، و از اینترنت نسل 2-3-4 هم حمایت میکنه ، و منوی فارسی داره و دارای 2 دوربین در عقبه ، و فقط 1میلیون و خرده ای قیمت داره

  4. امیرعلی گفته:

    من خودم گوشی جی پلاس خریدم خیلی خوبه هم کیفیت دوربینش خوبه هم سرعتش بالاست قیمتش هم واقعا پایینه

  5. Maryam گفته:

    پرومکس بهترین گوشیه
    من اگه اینا رو بخوام بخرم همشونو همین الان میتونم بخرم ولی به چه دردم می خوره ک ۳۴ یا ۳۲ گیگ حافظه دارن
    از نظر من پرومکس بهترینه و من می خوام امروز بخرمش😍

  6. محمد گفته:

    لطفاً تبلت های بزرگ و ارزان G5 هم معرفی کنید
    دانش آموزان با صفحه نمایش کوچک نمیتونن زیاد آنلاین به گوشی کوچک نگاه کنن

  7. ابوالفضل گفته:

    من جی پلاس T10 دارم و کاملا راضیم برنامه های سنگین رو راحت اجرا می‌کنه سرعت عملکرد و اینترنت بسیار خوبی داره بهترین انتخاب برای گوشی با این قیمته

  8. علی گفته:

    من خودم الان چهارساله کهA20sدارم و عالی هست به نظر من این گوشی قیمتش نسبت به کاراییش خیلی خوبه هم کارایی عالی داره هم قیمت خوب پیشنهاد می کنم یکی از گوشیA20 سیاه رنگ که مردونه هم هست و رنگ های مختلفی هم داره بخرین با تشکر

  9. حجتی گفته:

    گوشی سامسونگ a022هم دست میگیری انگار ی پلاستیک کهنه دست گرفتی و هم هنگ می‌کنه تو رده ۳تومان یکی گوشی نوaشیامومی رو پیشنهاد میکنم که امتحانش و پس داده یکی نوکیا جی۱۰
    نوکیا جی ۱۰ رم ۴ حافظه ۶۴ اندروید ۱۰ باطریش فکر کنم۵۰۰۰ هزار هست واسه یکی از دوستام گرفتم اون تو ارزدیجتال هست خیلی باهاش کار می‌کنه خیلی گوشی خوبی و سگ کار واقعا محشر هست با این قیمت منی که گوشی شیامومی ردمی ۹ دارم از گوشی من سر تر هست .باقیمت۳تومان ولی فقط ی بدی داره قطعاش نیست ولی ب راحتی ۴ سال بکوب باهاش کار کنی جواب میده شاید هم بیشتر من خودم خیلی نظرم گرفته واقعا عالی .

  10. سید گفته:

    سلام‌ و درود مبارک‌ همتون من که کارگرم‌ فقط نگاهشون میکنم والا هر کاری میکنم توان خرید پایین ترین مدلش هم نیست اونم‌ بیشتر و فقط بخاطر دخترم. توکل بر خدا

  11. محمد گفته:

    redmi 9a

    و

    a022 سامسونگ بهترین گزینه برای قیمت زیر ۳ میلیون هست

    باطری ۵ هزار صفحه نمایش بزرگ

    رام سامسونگ ۳ و خافظه ۳۲ و ۶۴

    و رام ردمی ۲ حافظه ۳۲

    گوشیهای دیگه واقعا بدرد نمیخورن کارم موبایله پولتونو دور نریزید که چند وقت دیگه مجبور میشید دوباره گوشیتونو عوض کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز