ارزان ترین و گران ترین گوشی ها با صفحه نمایش بزرگ در بازار چند؟

ارزان ترین گوشی با صفحه نمایش بزرگ در بازار، 4 میلیون و 99 هزار تومان و گرانترین گوشی 30 میلیون و 800 هزارتومان قیمت دارد.

به گزارش کاماپرس، طی سال های اخیر و با افزایش استقبال مشتریان از گوشی های صفحه بزرگ، کمپانی های تولید گوشی‌های هوشمند به سمت ساخت محصولاتی با صفحه نمایش بزرگ رفته‌اند.
در ابتدا فقط گوشی‌های رده بالا صفحه نمایش بزرگ داشتند اما درحال حاضر این ویژگی در میان گوشی‌های میان رده و حتی رده پایین هم مشاهده می شود.

گرانترین گوشی های صفحه بزرگ

گرانترین گوشی با صفحه بزرگ هم آیفون 11 پرو مکس اپل Apple iPhone 11 Pro Max است که 30 میلیون و 800 هزارتومان قیمت دارد.
گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ، Samsung Galaxy Note10+ هم از جمله گوشی های گران قیمت بازار با صفحه بزرگ است که 21 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد.
آیفون 11 اپل Apple iPhone 1، 17 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می شود، پی 30 پرو هواوی Huawei P30 Pro، یک گوشی صفحه بزرگ است که 16 میلیون و 199 هزار تومان به فروش می رسد.

ارزان ترین گوشی های صفحه بزرگ

آریاک سفر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ارزان ترین گوشی با صفحه نمایش بزرگ در بازار، مربوط به مدل پی 30 لایت هواوی Huawei P30 Lite است که 4 میلیون و 99 هزار تومان است.
ردمی نوت 8 پرو شیائومی Xiaomi Redmi Note 8 Pro هم از جمله گوشی های صفحه بزرگ بازار است که 5 میلیون و 159 هزار تومان به فروش می رسد.
گوشی موبایل گلکسی A۵۰ سامسونگ هم به قیمت ۵ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
گلکسی A50 سامسونگ Samsung Galaxy A50 هم که در زمره گوشی های ارزان با صفحه بزرگ است که 5 میلیون و 549 هزار تومان در اختیار مشتری قرار می گیرد.
گلکسی A70 سامسونگ Samsung Galaxy A70 هم جزو گوشی های صفحه بزرگ بازار موبایل است که 7 میلیون و 270 هزار تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین و گران ترین گوشی ها با صفحه نمایش بزرگ در بازار چند؟

  1. اسمعیل صابری گفته:

    باتشکر از زحمات بیشائبه تان لطف کرده خرید مناسب برای خانواده های مختلف را هم توسط کارشناسان گرامی معرفی فرمایید تا راهنمایی شده خرید مطمئنی داشته و استرس گرانی قیمت که هیچ دو مغازه ای قیمت یکسان ندارند کاسته شود.اجرکم عندا…و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز