ارزان ترین و گران ترین خودروهای لکسوس در بازار چند؟

لست سکند

خودرو لکسوس از برندهای مطرح و لوکس بازار خودرو نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به شمار می رود و با جهش قیمت ارز در کشور، طبعا انواع این خودرو نیز در بازار به قیمت های میلیاردی – ارزان ترین قیمت حدود 5 میلیارد تومان – معامله می شود.

به گزارش کاماپرس، قیمت خودروهای لوکس در بازار ایران نه فقط به خاطر جهش نرخ ارز بلکه به دلیل موانع و مشکلاتی که در ترخیص این خودروها از گمرک ایجاد شده است نیز با افزایش شدید مواجه شده با این حال مشتریان خاص و کم تعداد این خودروها کماکان به خرید خودروی مورد نظرشان ادامه می دهند.

در بحث واردات خودروهای لوکس همچون پورشه، بنز و لکسوس برخی حواشی نیز ایجاد شده که از آن جمله می توان به سوء استفاده از کارت های بازرگانی و یا بحث های مطرح شده مبنی بر قاچاق سازمان یافته توسط افراد و جریان های بانفوذ اشاره کرد.

به هر صورت اقتصاد آنلاین در گزارشی به رصد قیمت یکی از انواع این خودروها یعنی لکسوس پرداخته و قیمت روز چند مدل لکسوس را بررسی کرده است.

برای مثال قیمت خودرو لکسوس NX هیبرید h300  مدل 2017 در حال حاضر در بازار خودروی کشور ما حدود 4 میلیارد و 975 میلیون تومان است. همچنین قیمت خودرو لکسوس NX هیبرید fsport h300  مدل 2017 اکنون در بازار خودروی ایران حدود 5 میلیارد و 70 میلیون تومان است.

راز آسمان پایتخت

این دو مدل خودروی لکسوس در حال حاضر ارزان ترین لکسوس های بازار به شمار می روند.

ضمنا خودرو لکسوس RX 200 توربو  fsport 8 کلید مدل 2018 در بازار خودروی کشورمان به قیمت 8 میلیارد و 390 میلیون تومان به فروش می رسد که گران ترین لکسوس بازار به شمار می رود.

اخبار مهم صنعت خودرور را بخوانید:

در ادامه قیمت انواع لکسوس را به روایت اقتصاد آنلاین مشاهده می کنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار  خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : لکسوس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین و گران ترین خودروهای لکسوس در بازار چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز