ارزان ترین مسافرخانه مشهد نزدیک حرم مطهر

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زائرانی که به مشهد مقدس  برای زیارت سفر می‌کنند، نزدیکی محل اقامتشان به حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام است. هزینه‌ محل اقامت از دیگر مسائلی است که می‌تواند در انتخاب محل اسکان زائران تاثیرگذار باشد. در روزهای منتهی به شهادت امام رضا علیه السلام که خیل عظیمی از زائران به سمت مشهد حرکت می‌کنند، انتخاب محل مناسب برای اسکان اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

به گزارش کاماپرس، مسافرخانه‌هایی که در جوار حرم مطهر قرار دارند نسبت به هتل‌های شهر از قیمت کمتری برخوردار هستند. از طرفی، با دسترسی به بازارها و جاذبه‌های دیدنی شهر، به شکل قابل توجهی در وقت و هزینه‌های رفت‌و‌آمد صرفه‌جویی می‌کنند.

از مسافرخانه‌های اطراف حرم می‌توان به مسافرخانه سپیده، دهکده، ممتازتیراژه، احسان‌الرضا و جباری اشاره کرد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم؛

مسافرخانه سپیده

مسافرخانه سپیده  که در خیابان امام رضا قرارگرفته است تنها 500 متر با حرم مطهر فاصله دارد. این مسافرخانه از امکاناتی نظیر کولر آبی و گازی، آشپزخانه، آنتن مرکزی، کمد دیواری برخوردار است. کمترین هزینه اقامت در این مرکز به ازای اتاق‌های سه تخته با سه نفر ظرفیت 350هزار تومان است. این هزینه نسبت به مسافرخانه های دیگر کمتر است و همین موضوع آن را به یکی از گزینه های اقامت تبدیل می‌کند.

مسافرخانه دهکده

مسافرخانه دهکده با قرار گرفتن در خیابان امام رضا موقعیت خوبی به لحاظ دسترسی به حرم مطهر دارد. این اقامتگاه 13 اتاق دارد و امکان پخت غذا در هر کدام فراهم است. فاقد پارکینگ است. هزینه‌ی اقامت در اتاق های یک تخته از 600 هزار تومان شروع می شود.

آریاک سفر

مسافرخانه احسان‌الرضا

از مسافرخانه احسان‌الرضا با پنج دقیقه پیاده روی می‌توانید به حرم مطهر برسید. این مسافرخانه با برخورداری از اتاق‌های متنوع، پاسخگوی نیازهای مختلف زائران است. هزینه اقامت در این مسافرخانه برای اتاق یک تخته 550 هزارتومان است.

مسافرخانه ممتاز تیراژه

مسافرخانه ممتاز تیراژه در خیابان طبرسی قرار گرفته و فاصله آن تا حرم  هفت دقیقه با اتومبیل است. برخورداری از اینترنت پرسرعت وای‌فای یکی از مزیت‌های آن محسوب می‌شود. آشپزی داخل اتاق با پیک‌نیک امکان‌پذیر نیست.

مسافرخانه جباری

مسافرخانه جباری نیز کمتر از 10 دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد. کمترین هزینه اقامت در این مسافرخانه برای  اتاق دو تخته 200 هزار تومان است.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز