ارزان ترین ماشین لباسشویی های سامسونگ و ال جی در بازار چند؟

ژیوار

شاید استفاده از کلمه ارزان ترین خیلی درست نباشد چون با مشاهده قیمتهای جدید لوازم خانگی به هیچ وجه نمی توان از کلمه ارزانترین استفاده کرد، فقط می توان گفت این وسایل قیمت کمتری از بقیه لوازم خانگی های گران تر دارند.

به گزارش کاماپرس، برای ماشین لباسشویی هم وضعیت همین شکل است. فقط کافی است یک نگاهی به لیست قیمت انواع ماشین لباسشویی با برند سامسونگ و ال جی بیندازید. در اخرین جدول قیمتهای ماشین لباسشویی که در بازار موجود است، لباسشویی ۶ کیلویی سامسونگ با ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ارزان ترین است.در برند ال جی هم ارزان ترین مدل آن ۱۴میلیون ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. اما چه عواملی در گران شدن روز به روز لوازم خانگی نقش دارند و چرا هر روز قیمتها نسبت به روز قبل متفاوت است؟

تاثیر تحریم و جای خالی برندها
پس از اعمال تحریم‌ها خیلی از برندهای معروف لوازم خانگی مجبور شدند ایران را ترک کنند.برندهای کره‌ای ال‌جی و سامسونگ هم بازار ایران را در حالی ترک کردند ترک کردند که تقاضای قابل توجهی نسبت به این برندها در بازار وجود داشت. همین تقاضا باعث شد که بنکداران عرضه قطره‌چکانی انجام بدهند و روز به روز قیمتها بالا برود.

بالا رفتن ارز و صعود نجومی قیمت لوازم خانگی
اما به غیر از جای خالی برندهای محبوب ، یکی از موثرترین عوامل در بالا رفتن قیمت لوازم خانگی ، صعود نجومی ارزش دلار و یورو در ایران است. تامین ارز نیمایی هم برای تولید کنندگان لوازم خانگی که به مواد اولیه نیاز دارند و هم برای وارد کنندگان این روزها خیلی سخت تر از همیشه شده است.

در ادامه جدول قیمت انواع ماشین لباسشویی های سامسونگ و ال جی را که توسط دنیای اقتصاد منتشر شده ، مشاهده می کنید.

دریان سفر امید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیسامسونگ
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزان ترین ماشین لباسشویی های سامسونگ و ال جی در بازار چند؟

  1. سالار گفته:

    چرا تحریم میگید.. قبلشم همینجوری بود.. سوءمدیریت.. وقتی میگن حمایت از کالای ایرانی و ورودشو ممنوع میکنن و اشخاص و ارگانها خاص فقط میتونن وارد کنن.. به هز قیمتی هم بخوان میتونن بفروشم.. من ساید ال‌جی دارم که قیمت جهانی‌ توی خوده سایت ال جی هزارو دویست دلار هست که با دلار سی تومنی میشه سی و شش میلیون.. ولی الان قیمتش توی ایران حدود 80 تومن هست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز