ارزان ترین خودروهای تویوتا برای ورود به بازار ایران

زمزمه واردات خودروهای خارجی به بازار ایران احتمال ورود خودروهای ارزان قیمت تویوتا را پررنگ تر کرد. همچنین، کیفیت خودروهای تویوتا در کنار قیمت مناسب آنها مشتریان را برای خرید این محصولات بیش از پیش مشتاق تر کرده است.

تویوتا برندی است که به خاطر تولید خودروهای مطمئن و ارزان قیمت شهرت دارد و بسیاری از مشتریان خودروهای این برند ژاپنی را به محصولات دیگر شرکت ها ترجیح می دهند. در ادامه فهرستی از ارزان قیمت ترین خودروهای تویوتا در سال 2022 ارایه می شود که احتمال ورود به بازار ایران را دارند. اجاره تویوتا در کیش و دیگر شهرها از جمله خدماتی است که توسط شرکت سعادت رنت با شرایط آسان و مطمئن انجام می شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

تویوتا جی آر 86

تویوتا جی آر 86 یکی از ارزان ترین کوپه هایی است که درسال 2022 عرضه شده است. این خودرو چنانچه به گیربکس شش سرعته دستی مجهز باشد 27700 دلار و با گیربگس شش سرعته اتوماتیک 29200 دلار قیمت دارد.

آریاک سفر

تویوتا تاکوما اس آر 2022

این خودرو یک پیکاپ متوسط است که با دو پیکربندی تک کابین و دو کابین قابل خریداری است و قیمت پایه آن 27150 ذلار اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

تویوتا راو4 ال ای 2022

تویوتا راو4 جزو یکی از پرفروش ترین خودروهای شاسی بلند است و یکی از ارزان ترین محصولات تویوتا نیز به شمار می آید. قیمت مدل 2022 این شاسی بلند پرطرفدار 26975 دلار اعلام شده است.


تویوتا کمری 2022

تویوتا کمری یک سدان پر طرفدار در سرتاسر جهان است و در سال 2022 قیمت پایه آن 25845 دلار اعلام شده است.

تویوتا پریوس ال اکو

تویوتا پریوس شناخته شده ترین خودرو هیبریدی در جهان است و در سال 2022 قیمت پایه آن 25075 دلار اعلام شده است.

تویوتا سی اچ آر 2022

تویوتا سی اچ آر یکی از ارزان ترین کراس اوورهایی است که تویوتا تولید می کند و درسال 2022 قیمت آن 24130 دلار اعلام شده است.


تویوتا کرولا هیبرید مدل 2022

تویوتا کرولا هیبرید یکی از ارزان ترین خودروهای هیبریدی است که در سال 2022 می توانید بخرید. این خودرو فقط در یک تیپ ارائه می شود و قیمت آن 24050 ذلار اعلام شده است.

ویدیو را ببینید:

تویوتا کرولا کراس ال

تویوتا کرولا کراس ال یکی از ارزان ترین محصولات تویوتا و یکی از ارزان ترین شاسی بلندهای سال 2022 است که در سه تیپ عرضه می شود و قیمت پایه آن 22445 دلار اعلام شده است.


تویوتا کرولا هاچ بک اس ای

تویوتا کرولا هاچ بک، یکی از ارزان ترین هاچ بک های موجود در بازار است و قیمت پایه آن 21165 دلار اعلام شده است.


سدان تویوتا کرولا 2022

تویوتا کرولا یکی از ارزان ترین سدان هایی به شمار می آید که در سال 2022 عرضه شده اند و قیمت پایه آن 20425 دلار اعلام شده است.

از آنجایی که سقف قیمت برای واردات خودرو 20 هزار دلار اعلام شده است، این احتمال وجود دارد که تویوتا با حذف برخی از آپشن ها هر کدام از محصولاتش را به صورت اقتصادی تر در اختیار ایران قرار دهد. به نظر شما احتمال ورود کدام محصول تویوتا به ایران بیشتر است؟

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتاسعادت رنت
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “ارزان ترین خودروهای تویوتا برای ورود به بازار ایران

  1. hamed گفته:

    این دوستان مافیای خودرو در ایران قیمتها را چک کردند و تا سقف 20 هزار دلار را آزاد کردند در صورتی که ماشینهای بی کیفیت چینی را دوبرابر دارن به این مردم بدبخت تحمیل میکنن. .
    بهترین مدلهای تویوتا و کراس اور در این لیست قیمتش از 21 تا 27 هزار دلار تجاوز نمیکنه که قیمتش از آشغالهای چینی بسیار پایین تره اما این مافیای هزار پا دلش نمیخواد که رانت خودرو سازی در ایران رو از دت بده .

  2. شروین گفته:

    اگه دست مافیای خودرو رو از واردات خودرو قطع کنند همه ی برندهای تویوتا وارداتشون با همون قیمت گفته شده خیلی به صرفه تر از خودروهای چینی آشغال و حتی کیفیت و قیمتشو صدها برابر نسبت به خودروهای داخلی و چینی بهتره

  3. مهدی فیروزی گفته:

    تا حمایت از خودرو بی‌کیفیتِ گرانِ چینی برداشته نشود ، تویوتا دیگر دسترسی به بازار ایران نخواهد داشت
    وقتی RAV4 مدل ۷-۲۰۱۶ بیشتر از ۳ میلیارد قیمت داشته باشه ، معلومه که RAV4 مدل ۲۰۲۲ امکان ورود به بازار ایران نداره
    پس رانت خوران و کاسب کاران و …. چه کنند

  4. مجتبی گفته:

    اقا الان ایکس 22پرو یک نمونه خودرو اقتصادی محسوب میشه تو ایران موتور 1000سه سیلندر میدن 630میلیون ، حالا همین مشخصات ولی برند تویوتا یا هیوندا بنظرتون چند میدن به مردم…

  5. حسن گفته:

    من علاقه و حمایت خودرا نسبت به واردات خودروهای ارزون قیمت و با کیفیت اعلام میکنم و از خداوند متعال میخواهم در این راه دولت را یاری دهد تا رضایت حداکثری مردم را جلب کند و اعتماد ازدست رفته را دوباره احیا کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز