تویوتا کرولا 2022؛ گزینه احتمالی ورود به بازار ایران (ویدیو)

لست سکند

تویوتا کرولا  مدل 2022 خودرویی جمع و جور و جذاب است که به صورت استاندارد از تجهیزات ایمنی بسیار زیادی بهره می برد. با این که رانندگی با رقبایی مانند هوندا سیویک و مزدا 3 ممکن است هیجان انگیزتر باشد ولی تویوتا کرولا سواری راحت تری دارد و اسپرت تر به نظر می رسد. این خودرو هم به صورت سدان و هم به صورت هاچ بک روانه بازار شده است و هر دو از طراحی خاصی برخوردارند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا کرولا  مدل 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا کرولا مدل 2022 برای مشتریانی که ایمنی و زیبایی را در کنار هم می خواهند گزینه بسیار مناسبی است. تویوتا کرولا 2022 به جز در تیپ های SE و  XSE از یک موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری بهره می برد که 139 اسب بخار نیرو دارد و آن را از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته (CVT) به چرخ های جلو منتقل می کند. دو تیپ ذکر شده در بالا به یک موتور 2 لیتری و 169 اسب بخاری مجهز هستند که می تواند در کنار گیربکس متغیر پیوسته و یا گیربکس شش سرعته دستی قرار بگیرد.

مدل هاچ بک و مدل سدان تویوتا کرولا 2022 هر دو دارای کیفیت سواری بسیار خوبی هستند و ناهمواری های مسیر را به خوبی جذب می کنند. البته تیپ های SE و  XSE به سیستم تعلیقی سفت تر و اسپرت تر مجهزند و به این ترتیب خودشان را از بقیه مجزا می کنند.

راز آسمان پایتخت

قیمت تیپ L تویوتا کرولا 2022 در حدود 21520 دلار و قیمت تیپ APEX  در حدود 26665 دلار اعلام شده است. در صورت وارد شدن این خودرو به کشورمان چه بازه قیمتی برای آن متصور هستید؟

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “تویوتا کرولا 2022؛ گزینه احتمالی ورود به بازار ایران (ویدیو)

  1. ابولفضل گفته:

    با همین فرمون پیش بریم باید به دنبال واردات خودروهای خیلی کمتر از ۲۰هزار دلار باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز