نگاهی به تویوتا هایلوکس 2023 با رنگ استثنایی (ویدیو)

تویوتا هایلوکس یکی از پرفروش ترین پیکاپ های جهان است که در اواخر سال 2022 مورد بازنگری قرار خواهد گرفت و از ترمزهای دیسکی در عقب و محفظه باری پهن تر بهره خواهد برد. این پیکاپ به خاطر استحکام و همه کاره بودنش در سرتاسر دنیا سابقه ای خوب به دست آورده است و با این که رقبای سرسختی مانند فورد رنجر و ایسوزو دی مکس را در پیش رو دارد، توانسته است در بازارهای جهانی خوش بدرخشد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تویوتا هایلوکس مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، تویوتا هایلوکس مدل 2023 به تجهیزات ایمنی زیادی از جمله هفت کیسه هوا، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار عبور از خط، کروز کنترل تطبیقی، سیستم تشخیص تکان های باری که یدک کشیده می شود، سیستم هشدار نقاط کور و ترافیک عقب، سیستم هشدار تصادف و سیستم درخواست کمک مجهز شده است.

از دیگر تجهیزات این پیکاپ می توان به دسترسی بدون کلید، استارت دکمه ای، سنسور پارک عقب، چراغ های ال ای دی اتوماتیک، مسیریاب ماهواره ای، گرمکن آینه های جانبی و رینگ های آلومینیومی 18 اینچی اشاره کرد.

آریاک سفر

در واقع، فیس لیفتی که در سال 2022 بر روی تویوتا هایلوکس صورت گرفته است تغییرات زیادی را در زمینه بصری، فنی، تجهیزات و کابین داخلی به وجود آورده است و به آن چهره ای تهاجمی تر بخشیده است. سیستم تعلیق و سیستم فرمان نیز به روزرسانی شده اند و ضمن این که ظرفیت بار افزایش پیدا کرده است، میزان مصرف سوخت کمتر شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : تویوتا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز