ارزان ترین تلویزیون در اردیبهشت 1403 کدام است؟

Une personne regarde la télévision dans un bureau.-کاماپرس
ژیوار

تلویزیون‌های ارزان عموما ابعاد کوچک‌تری دارند و از این رو برای فضاهای محدود و اداری کاربری بیشتری دارند. البته در این میان کاربرانی نیز وجود دارند که به دنبال گزینه‌های اقتصادی برای محیط خانه و یا اتاق خود هستند. ارزان‌ترین تلویزیون‌های بازار معمولا بین 5 تا 7 میلیون تومان قیمت دارند و 24 تا 32 اینچی هستند. کیفیت تصاویر پخش شده از این تلویزیون‌ها HD است و نسبت به تلویزیون‌های قدیمی کیفیت بسیار بالاتری دارند. همچنین تلویزیون‌هایی با این محدوده قیمت به پورت HDMI و USB نیز مجهز هستند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 مدل از ارزان‌ترین تلویزیون‏‌های موجود در بازار در اردیبهشت 1403 می‌پردازد.

تلویزیون ال ای دی صنام SLE-24M113

این مدل تلویزیون در حال حاضر با قیمت حدودی 5 میلیون و 150 هزارتومان، ارزان‌ترین محصول موجود در بازار محسوب می‌شود. رزولوشن تصاویر در این دستگاه 768 در 1360 است و دو درگاه HDMI و یک درگاه  USB به کاربر امکان نمایش محتوای خارجی از روی گوشی، فلش و هارد را می‌دهد. صفحه نمایش این محصول نیز از نوع تخت و قابل اتصال به دیوار است. این محصول با سایز 24 اینچ برای محیط های کاری و اداری و به طور کلی برای فضاهای محدود گزینه مناسبی است.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تلویزیون ال ای دی بویمن 32JB7100SD

این مدل تلویزیون حدود 6 میلیون و 200 هزارتومان قیمت دارد. رزولوشن تصاویر در این محصول 768 در 1366 گزارش شده و وضوح تصویر بالایی دارد. این دستگاه مجهز به گیرنده دیجیتال است و شبکه‌های اصلی و صدا و سیما را نمایش می‌دهد. این محصول با قابلیت تایم شیفت، امکان ضبط برنامه‌های مورد علاقه کاربران و نمایش با تأخیر آن را دارد.

2-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی نکسار NTV-D32E414N

این مدل تلویزیون با قیمت حدودی 6 میلیون و 570 هزارتومان نیز یکی از گزینه‌های زیر 10 میلیون تومان در اردیبهشت ماه است. این محصول از پنل IPS بهره می‌برد و این امر امکان تماشای تلویزیون از نمای کناری و گوشه تصویر را نیز فراهم می‌کند. این تلویزیون 32 اینچی، با خروجی صوتی دیجیتال، امکان ضبط برنامه‌ها بر روی حافظ خارجی را نیز دارد.

3-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی بست 32BN3080KM

قیمت حدودی این مدل تلویزیون در اردیبهشت ماه، 6 میلیون و 680 هزارتومان است. این محصول با صفحه نمایش 32 اینچی، در میان تلویزیون‌های با ابعاد متوسط قرار دارد و از قابلیت Time Shift نیز برخوردار است. پنل بکار رفته در این تلویزیون از نوع IPS و دارای زاویه دید گسترده طراحی شده و دو بلندگو نیز برای انتقال با کیفیت صدا در این محصول در نظر گرفته شده است.

4-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیک UA32T4600TH

این مدل تلویزیون حدود 6 میلیون و 780 هزارتومان قیمت دارد. خروجی صدا در این دستگاه با ابعاد صفحه نمایش 32 اینچی، از نوع اپتیکال است و صدا با کمترین نویز ممکن و بالاترین کیفیت پخش می‌شود. کیفیت پخش تصاویر با رزولوشن 720 در 1280 به صورت HD است.

5-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز