اجاره ماشین با راننده برای مسافرت

ژیوار

این روزها با توجه به قیمت بالای اتومبیل، اجاره خودرو یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو است. اکنون تعداد زیادی از مردم برای سفر از اجاره خودرو با راننده استفاده می‌کنند. آژانس‌های کرایه اتومبیل عمدتا به افرادی خدمات می‌دهند که نیازهای شخصی‌شان مانند جلسات کاری، سفرهای خانوادگی، مراسم ازدواج و تعطیلات را برطرف کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

اکثر مردم ترجیح می‌دهند به جای خرید یک ماشین جدید با قیمت بالا، یک خودرو کرایه کنند. اجاره ماشین بهترین راه است تا هر زمان که قصد دارید بدون محدودیت به سفر بروید. در ادامه کاماپرس به بیان چند مزیت اجاره خودرو با راننده در سفر می‌پردازد.

به موقع به مقصد برسید

هنگام سفر به مقصد مورد نظر، تردد با وسایل حمل و نقل عمومی ممکن است کمی آزاردهنده باشد. با اجاره ماشین آزادانه سفر کنید و بدون دردسر به موقعیت مکانی مورد نظر برسید. چه برای یک سفر آخر هفته در حومه شهر و چه در خارج از شهر برنامه ریزی کرده‌اید، با خدمات خودروی کرایه‌ای می‌توانید هر آخر هفته مدل‌های مختلفی از خودرو را تجربه کنید.

مزیت حضور راننده

در طول سفرهای جاده‌ای مناظر و مکان‌های بکر بسیاری وجود دارد. وقتی صحبت از اجاره خودرو با راننده می‌شود می‌توانید با نشستن در صندلی عقب، استراحت کنید، منظره‌های بیرون را تماشا کنید و در جاده‌ها لذت ببرید.

دریان سفر امید

انتخابی مقرون به صرفه

لزومی ندارد هنگام اجاره ماشین نگران نرخ آن باشید. از آن‌جا که اکثر مردم به اندازه کافی ثروتمند نیستند تا یک اتومبیل جدید خریداری کنند، بنابراین اجاره ماشین با راننده انتخابی اقتصادی محسوب می‌شود. در بسیاری از آژانس‌های اجاره اتومبیل، اصولا هزینه نهایی براساس تعداد روز، نوع ماشین و کیلومتر محاسبه می‌شود. در کافه رنت، هزینه اجاره خودرو با راننده در سفرهای برون شهری به صورت کیلومتری و در شرایط درون شهری به صورت ساعتی برآورد می‌شود.

شرایط اجاره ماشین با راننده هنگام سفر در کافه رنت

هنگام رزرو ماشین با راننده نیاز به ارائه مدرک خاصی نیست. هر مشکلی مرتبط با ماشین، برعهده راننده است. لازم به ذکر است که وظیفه فراهم کردن مکان خواب و غذای راننده با مسافر است. در غیر این صورت هزینه آن به صورت جداگانه از مسافر دریافت می‌شود. کافه رنت دارای انواع خودروهای تشریفاتی جهت سفر است. امکانات خودروهای تشریفاتی شامل سیستم وایفای و تجهیزات مسافرت است. رانندگان کافه رنت مسلط به زبان انگلیسی و عربی، آشنا به امور تشریفات و دارای پوشش رسمی هستند. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت به شبکه‌های اجتماعی کافه رنت مراجعه کنند.

جدول زیر شامل هزینه اجاره ماشین با راننده در شهر تهران می‌شود که در وبسایت کافه رنت به تاریخ امروز درج شده:

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز