آینده روشن با سرمایه گذاری در قبرس شمالی

ژیوار

امروزه سرمایه گذاری در قبرس شمالی به خاطر برخورداری از مزایای بی‌شماری همچون رشد اقتصادی بالا، امنیت بالا به واسطه جمعیت کم، هزینه‌های پایین زندگی و قیمت‌های مناسب، به یکی از اولویت‌های سرمایه گذارها برای تامین آینده خود و فرزندانشان تبدیل شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سرمایه گذاری و مهاجرت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر سرمایه‌گذاران بسیاری از کشورهای سوئد، آلمان، روسیه، ترکیه، انگلستان و خاورمیانه از طرق گوناگون اقدام به سرمایه گذاری در قبرس شمالی کرده‌اند. سرمایه گذاری در قبرس شمالی و مهاجرت و دریافت اقامت این کشور به شیوه‌های گوناگونی امکان‌پذیر است؛ انتخاب هریک از این شیوه‌ها به شرایط هر فرد از جمله سن، مهارت و توان مالی او بستگی دارد. کاماپرس در ادامه به بررسی راه‌های آسان سرمایه گذاری در قبرس شمالی می‌پردازد.

سرمایه گذاری ملکی در قبرس

یکی از آسان‌ترین و بی دردسر ترین راه‌های سرمایه گذاری در قبرس شمالی ، خرید ملک در این کشور است. از مزیت‌های سرمایه گذاری از این طریق، امکان خرید و فروش ملک با یکی از معتبر ترین واحدهای پولی با ارزش دنیا، یعنی پوند انگلستان است. در این صورت فروش و حتی اجاره خانه نیز با پوند انگلستان صورت گرفته و بدین ترتیب در هر شرایط اقتصادی، ارزش و درآمد بالایی نصیب شما می‌شود.

از دیگر مزایای خرید خانه در قبرس ، امکان دریافت اقامت این کشور با پرداخت تنها 30 درصد قیمت کل ملک است. ضمن این‌که قبرس شمالی مملو از خانه‌ها و آپارتمان‌های مدرن با امکانات رفاهی متعدد است که تجربه یک زندگی راحت را برای شما رقم می‌زند.

دریان سفر امید

سرمایه گذاری در قبرس شمالی با ثبت شرکت

سرمایه گذاری در قبرس از طریق ثبت شرکت نیز گزینه بسیار مناسبی برای افراد متخصص است؛ چرا که قبرس شمالی همواره از کارآفرینان و متخصصان استقبال کرده و به شدت آن‌ها را حمایت می‌کند. برای تاسیس شرکت در قبرس شمالی ، پیش از هرچیز باید با افراد متخصص و کاربلد که با قوانین و شرایط کشور قبرس آشنایی دارند، درباره چگونگی انجام این کار مشورت کنید. معمولا تاسیس شرکت در قبرس شمالی از طریق دفاتر مشاوره‌های مالی صورت می‌گیرد.

در هرحال سرمایه گذاری در قبرس از این طریق، علاوه بر فرایند ثبت شرکت، به عوامل متعددی از جمله مهارت و تخصص هر فرد و همچنین بودجه و توان مالی او برای تجارت در قبرس بستگی دارد.

راه‌های دریافت تابعیت و شهروندی در قبرس شمالی

دریافت شهروندی و تابعیت قبرس شمالی برای سرمایه گذاری آسان‌تر و کم هزینه‌تر و حتی داشتن یک زندگی راحت‌تر از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که به عنوان مثال هزینه ثبت شرکت برای شهروند قبرس شمالی بسیار کم‌تر از افراد خارجی تمام می‌شود. برخی از راه‌های دریافت تابعیت قبرس شمالی در ادامه آمده است؛

اقامت دائم و اجازه کار

هر فرد با  برخورداری از اجازه کار و حضور بی وقفه برای 10 سال در این کشور یا حتی از طریق مجوز تجاری اجازه اقامت، درخواست تابعیت قبرس شمالی را بدهد.

ازدواج

ازدواج با فردی که تابعیت قبرس شمالی را دارد، برای مدت زمان بیش از 3 سال، اجازه اقدام برای دریافت تابعیت قبرس را می‌دهد.

شهروندی استثنایی

در این نوع تابعیت، شورای وزیران می‌تواند قبرس به افراد خارجی که در زمینه‌های مختلف علمی، ورزشی، سیاسی و فرهنگی به قبرس شمالی خدمات برجسته‌ای کرده باشند، تابعیت این کشور را اعطا کند.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی با مجموعه آسمان قبرس

سرمایه گذاری در قبرس شمالی با توجه به هزینه و زمانی که برای آن صرف می‌شود، اقدامی چالش برانگیز و ریسکی است؛ سرمایه گذاری در این کشور بهتر است که با مشورت افراد متخصص صورت بگیرد تا جلوی هرگونه ضرر گرفته شده و تجربه‌ای شیرین و به یاد ماندنی از سرمایه گذاری خود داشته باشید.

مجموعه آسمان قبرس دارای تیمی متشکل از کارشناسان متخصص و خبره در این زمینه است که کاملا به شرایط قبرس شمالی و قوانین مختلف آن آگاه هستند. با استفاده از خدمات این کارشناسان می‌توانید با خیال راحت، بهترین شیوه سرمایه گذاری در قبرس که با شرایط و انتظارت شما نیز همخوانی داشته باشد را انتخاب کنید.

مرتبط با : آسمان قبرس
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز