آینده رمزارزها نامعلوم است!

بیت کوین که این هفته کانال قیمتی 41 هزار دلاری را هم پشت سر گذاشته بود، امروز با افت هزار و 553 دلاری، به مرز 38  هزار و 99 دلاری رسید. نوسان در بازار رمزارزها کم شده اما از بین نرفته است. به گفته تحلیلگران پیش بینی آینده رمزارزها به دلایل متعددی دشوار به نظر می‌رسد. در حال حاضر 6 هزار و 101 رمزارز در جریان هستند و بیشتر امیدها به صعودی شدن این رمزارزها است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحقق افزایش قیمتی ارزهای دیجیتال تنها با همراهی دولت‌ها و نهادهای بین المللی، همچون صندوق بین المللی پول، امکان پذیر است. مسیر حرکتی بیت کوین در یک هفته اخیر مثل الگوی سقوط در سال 2018 بود. طبق این الگو امکان صعود قیمتی رمزارز معروف در آینده نزدیک وجود دارد. حمایت شرکت‌های مشهور مثل پی‌پال، اسکوئر و تسلا از این ارز دیجیتال تا حد زیادی به افزایش قیمتی آن کمک کرده است. با افزایش نرخی که بیت کوین در هفته جاری داشت، داده‌های درون شبکه نشان می‌دهند که میزان نگهداری و خرید آن هم افزایش زیادی پیدا کرده است.

آریاک سفر

رپیل و لایت کوین؛ پدیده‌های بازار رمزارزها

امروز مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال هزار و 630 میلیارد دلار برآورد شده که این مقدار نسبت به روز گذشته 4.23 درصد افزایش پیدا کرد. از کل بازار ارزهای دیجیتال، 50 درصد در اختیار بیت کوین است. 18 درصد این بازار هم به اتریوم تعلق دارد. اتریوم در حال حاضر 2 هزار و600 دلار قیمت دارد.

بنا به اعلام کارشناسان و تحلیلگران این بازار، اعداد و ارقام ثبت شده درباره معاملات و قیمت رمزارزها نشان دهنده این است که لایت کوین الگویی صعودی تشکیل داده و احتمال شکسته شدن سطح مقاومت کنونی آن وجود دارد. ریپل هم به احتمال زیاد در مدار صعودی قرار خواهد گرفت و بیشتر از هر زمانی قیمت آن رشد پیدا خواهد کرد.

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز