آیا رنگ موی دوشس ارزش خرید دارد؟

برند ایرانی دوشس سال‌هاست که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. این شرکت توانسته با تولید محصولات با کیفیت و مرغوب، توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. انواع محصولات مراقبت از مو، سرم و اسپری مو، روغن نرم‌کننده و همینطور رنگ موی دوشس از جمله تولیدات این برند محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رنگ موی دوشس در تناژ‌های رنگی متنوع با بهترین ترکیبات به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل، بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای و متخصصان این زمینه، استفاده از محصولات دوشس را به بانوان و آقایان توصیه می‌کنند. اما ترکیبات این رنگ مو چیست و محبوب‌ترین سری‌های رنگ موی دوشس کدام است؟

ویژگی‌ها و ترکیبات رنگ موی دوشس

رنگ موی دوشس، پوشش‌دهی بسیار بالایی داشته و به خوبی می‌تواند رنگ تارهای سفید و خاکستری مو را تغییر بدهد. محصولات این برند در طیف وسیعی از تناژهای رنگی تولید می‌شود؛ بنابراین، انتخاب بسیار مناسبی برای تمامی سلیقه‌ها است. همچنین، رنگ موی دوشس یک رنگ موی دائمی بوده و ماندگاری بسیار خوبی دارد. رنگدانه‌ها یا پیگمنت‌ای موجود در این محصول به راحتی به عمق تارهای مو نفوذ کرده و یک رنگ زیبا و یکنواخت را به تمامی افراد ارائه می‌کند.

در تولید رنگ موی دوشس از ویتامین C، نرم‌کننده و روغن زیتون استفاده می‌شود. به همین دلیل، استفاده از این محصول به هیچ عنوان موجب خشکی و وزی مو نخواهد شد. ویتامین C موجود در رنگ موی دوشس، درخشندگی مو را دو چندان کرده و از شکنندگی آن جلوگیری می‌کند. تقویت و استحکام ریشه مو، جلوگیری از موخوره و گره خوردن تارها و افزایش لطافت مو از دیگر مزایای استفاده از محصولات این برند است. تمامی رنگ موهای دوشس با حجم 125 میلی لیتر به بازار عرضه می‌شود.

آریاک سفر

در ادامه، به معرفی سری‌های پرطرفدار این برند می‌پردازیم؛

سری طبیعی رنگ موی دوشس

رنگ‌های طبیعی همواره مورد استقبال تمامی سنین قرار می‌گیرد. سری طبیعی دوشس دارای رنگ‌های مختلف با پوشش‌دهی بسیار عالی است که نیاز هر سلیقه‌ای را برطرف می‌کند. رنگ‌های قهوه‌ای تیره، قهوه‌ای روشن، بلوند تیره، بلوند روشن و خیلی روشن از جمله رنگ‌های موجود در سری طبیعی رنگ موی دوشس است. این رنگ‌ها برای تمامی تناژهای پوستی بسیار مناسب است.

سری طلایی رنگ موی دوشس

رنگ‌ طلایی جزء یکی از رنگ‌های بسیار شیک و جوان‌پسند است که البته طرفداران میان‌سال زیادی نیز دارد. این رنگ، جلوه و زیبایی خاصی به چهره می‌بخشد و برای ایجاد یک تغییر اساسی بسیار مناسب است. در سری طلایی رنگ موی دوشس رنگ‌هایی چون بلوند طلایی، بلوند طلایی متوسط، تیره و روشن قرار دارد.

سری کاراملی رنگ موی دوشس

کاراملی ترکیبی از رنگ قهوه‌ای و بلوند است که جلوه بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. بسیاری از افراد سرشناس و به خصوص سلبریتی‌ها حداقل یکبار رنگ موی کاراملی را امتحان کرده‌اند. در سری کاراملی دوشس، شماره‌های 7-83 و 9-83 قرار دارد که شماره دوم، روشن‌تر است. این رنگ موی گرم برای افرادی که پوست سفید دارند گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

سری فندقی رنگ موی دوشس

در این سری، دو شماری 6-85 و 7-85 وجود دارد که رنگ دوم، تناژ ملایم‌تر و روشن‌تری به همراه خواهد داشت. سری فندقی جزء پرفروش‌های رنگ موی دوشس بوده و خانم‌های جوان و میان‌سال علاقه خاصی به این رنگ دارند. به طور کلی، رنگ موی فندقی از ترکیب رنگ قرمز، شکلاتی و کمی مسی به دست می‌آید.

رنگ موی دوشس را از کجا بخریم؟

با توجه به آنچه که گفته شد، خرید رنگ موی دوشس در بین رنگ موهای ایرانی ارزش بسیار بالایی داشته و همیشه جزء اولویت‌های بسیاری از افراد قرار دارد. علاقمندان به تهیه این رنگ مو می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با قیمت بسیار مناسب، محصول مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی سالن سیتی تهیه کنند.

سالن سیتی دارای نمایندگی‌های برترین برندهای رنگ مو در ایران بوده و علاوه بر فروش رنگ مو به ارائه دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی نیز می‌پردازد.

انتهای پیام

مرتبط با : سالن سیتی
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز