آیا رمزارزها به صفحه پرداخت‌های آنلاین راه پیدا می‌کنند؟

آمازون، یکی از شرکت‌های‌ بزرگ آمریکایی در زمینه تجارت الکترونیک، مشغول فراهم کردن زیرساخت‌ها برای پذیرش بیت کوین، به عنوان یک شیوه پرداخت، تا سال 2021 است. برخی منابع خبری این شرکت آمریکایی، از آماده سازی زمینه‌های لازم توسط آمازون برای پذیرش دیگر رمزارزها خبر داده‌اند. تصمیم مذکور با دقت و بررسی‌های بسیار اتخاذ شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ طلا و ارز اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، آمازون اخیرا در مورد ارز دیجیتال و محصولات بلاک چین اطلاعیه‌ای را منتشر کرده است. در واقع این مجموعه قصد استخدام افرادی را برای توسعه استراتژی‌های ارز دیجیتال و حوزه‌های مرتبط آن دارد. همچنین گفته‌ها حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد تا ارز مجازی مخصوص به خود را ایجاد کند. احتمالا این کار را از اوایل 2022 آغاز خواهد کرد.

آریاک سفر

این در حالی است که هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای آمریکا، انجمن ملی مالی اینترنت چین، انجمن بانکی و انجمن پرداخت و ترخیص این کشور به طور مشترک مقررات جدیدی را برای منع شرکت‌ها از معاملات رمزارزها صادر کردند. از این پس بانک‌های چینی هم امکان ارائه خدمات مالی مربوط به رمزارزها را ندارند.

با این حال بیت کوین، به عنوان یک رمزارز پرطرفدار، هم اکنون رشد 3 هزار و 757 دلار را نسبت به دیروز دارد و از سطح 38 هزار دلاری عبور کرده است.

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز