آپارتمان های زیر 700 میلیون در تهران را بشناسید

لست سکند

قیمت آپارتمان در تهران تا جایی افزایش داشته است که با یک میلیارد تومان به سختی می شود خانه خرید، اما با این وجود آپارتمان های با قیمت زیر 700 میلیون تومان را بشناسید.

به گزارش کاماپرس، خرید و فروش آپارتمان و به شکلی کلی بازار مسکن در حال حاضر در رکود به سر می برد. به شکلی که میزان معاملات ملکی آبان ماه با ماه قبل با کاهش 50 درصدی در برخی مناطق روبه رو شده است.

مسکن در تهران گران است و همین امر در سال گذشته افراد زیادی را به شهرهای حاشیه تهران کوچ داد. اما در این بازار و رکود قصد داریم آپارتمان های با قیمت 700 میلیون را در شهر تهران به شما معرفی کنیم.

لیست خرید و فروش آپارتمان‌های ۷۰۰ میلیون تومانی در مناطق مختلف تهران به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

آپارتمان های 700 میلیونی

راز آسمان پایتخت

در محله امیریه، خیابان امیر بهادر یک واحد آپارتمان 50 متری با عمر ساخت 20 سال به قیمت 700 میلیون تومان به فروش می سد.

همچنین در محله یافت آباد، چهارراه قهوه خانه آپارتمان 50 متری با عمر ساخت 11 سال را هم می توان با همین قیمت 700 میلیون تومان خریداری کرد.

در مناطق شرقی تهران و به طور مثال در منطقه پیروزی حوالی میدان بروجردی نیز با این قیمت آپارتمانی 45 متری را می توان خرید.

اگر علاقه مند به خرید ملک در مرکز تهران و در محله های نزدیک به بازار تهران هستید، می توانید در اطراف میدان حر دنبال خانه های نقلی با حدود قیمتی 700 میلیون تومان بگردید، در این محله و در خیابان سینای شرقی آپارتمان های با 20 سال ساخت گزینه قابل خریداری هستند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز