آهنگ پرطرفدار از علی یاسینی

علی یاسینی-کاماپرس
ژیوار

علی یاسینی یکی از خواننده‌های محبوب این روزهای کشور است که علاوه بر خوانندگی، به‌عنوان ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده و آهنگ‌ساز سبک خاصی را در خوانندگی دنبال می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فرهنگ و رسانه اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس یکی از دلایل شهرت این هنرمند محبوب، همکاری او با آرش عدل پرورو، مسیح و مسعود جهانی، از چهره‌های شناخته شده موسیقی پاپ ایرانی است. علی یاسینی نخسین بار با قطعه پرطرفدار«نترس» به شهرت رسید. کاماپرس در ادامه به معرفی آهنگ پرطرفدار از علی یاسینی بررسی بیوگرافی این هنرمند می‌پردازد.

آهنگ‌های پرطرفدار علی یاسینی کدام است؟

علی یاسینی یکی از هنرمندان پرکار عرصه موسیقی است که آثار متنوع و پرطرفداری را در کارنامه هنری خود دارد. از جمله آهنگ های پرطرفدار علی یاسینی می‌توان به ترانه و آهنگسازی بهم خیلی بد کردی، ترانه و آهنگسازی حیف، انگار نه انگار، پرواز، اسم تو چی داره، ماه قشنگم، دورترین نزدیک  چراغونی، الکی، بهتر از منه و نده قول اشاره کرد. او همچنین در سال 1399، آلبوم 24 با قطعات  دیوار، غریبه، نقاب، الکی، منو برگردون، یادته و چراغونی را منتشر کرد.

دیگر فعالیت‌های علی یاسینی

علی یاسینی علاوه بر خوانندگی، در زمینه ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم نیز فعالیت می‌کند. این هنرمند همچنین دستی بر نوازندگی داشته و سازهای تخصصی او، گیتار، گیتار بیس، پیانو، سه تار و کیبورد است.

دریان سفر امید

یاسینی ترانه تمام آهنگ‌هایش را خودش نوشته و برای خوانندگان مشهوری آهنگسازی کرده است. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به آهنگسازی و ترانه « من رو اصلا ندید» از رضا گلزار، آهنگسازی و ترانه «عکس قدیمی» از شهاب مظفری و همچنین آهنگسازی «یه چیزی می‌گه نه» از یاسین ترکی اشاره کرد. او چندین بار در مصاحبه‌های خود اشاره کرده که هدف اصلی او آهنگسازی در سطح بین‌المللی است.

علی یاسینی-کاماپرس

بیوگرافی علی یاسینی

علی یاسینی در آذر سال 1375 در یک خانواده چهار نفره متولد شد. یاسینی از کودکی به موسیقی علاقه داشت و از سال 1378 و در 12 سالگی، موسیقی را با یادگیری گیتار شروع کرد. او پس از آن در عرصه ترانه‌سرایی فعالیت کرد و در سال 1394 و 18 سالگی، با انتشار اولین قطعه خود با نام «افسردگی» نخستین گام‌های جدی برای فعالیت در عرصه موسیقی را برداشت. این قطعه به‌شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت. او در سال بعد، یعنی 1395، دومین قطعه پرطرفدار خود به‌نام «تلخ» را منتشر کرد. علی یاسینی در دانشگاه به تحصیل در رشته معماری پرداخت و پس از دریافت مدرک فارغ‌التحصیلی خود به‌شکل جدی در حوزه موسیقی فعالیت کرد. او اکنون به‌عنوان یکی از چهره‌های معروف شناخته می‌شود.

شروع شهرت و برگزاری کنسرت‌ها

علی یاسینی به‌سرعت راه شهرت و محبوبیت را طی کرد و در 21 اسفند سال 1397، در حالی که تنها 22 سال داشت در تالار وزارت کشور نخستین کنسرت خود را برگزار کرد. او جوان‌ترین خواننده پاپی است که تاکنون پا بر صحنه تالار وزارت کشور گذاشته است. این کنسرت با اجرای آهنگ های پرطرفدار علی یاسینی به اتمام رسید و یاسینی پس از آن، در دیگر شهرهای کشور کنسرت‌های متعددی را برگزار کرد.

آهنگ‌های علی یاسینی را از کجا دانلود کنم؟

برای دسترسی به تمام آثار و قطعه‌های پرطرفدار علی یاسینی، می‌توانید از طریق وبسایت موزیکفا اقدام کرده و تنها با چند کلیک ساده، آهنگ‌های موردنظر خود را دانلود کنید. موزیکفا تمام آهنگ‌های پرطرفدار علی یاسینی را با دو کیفیت 320 و 128 و همچنین قابلیت پخش آنلاین، بر روی وبسایت خود قرار داده است.

موزیکفا همچنین دارای مجموعه جذابی از انواع پادکست‌ها و موزیک ویدئوها در آرشیو خود است. در کنار دانلود آهنگ علی یاسینی از این وبسایت می‌توانید به جدیدترین اخبار دنیای موسیقی و هنرمندان نیز دسترسی داشته باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : موزیکفا
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز