آموزش و پرورش به دنبال استخدام 34 هزار معلم جدید

ناصر سلیمان‌زاده، رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و أمور اداری وزارت آموزش و پرورش، اعلام کرده که در آزمون استخدامی امسال 34 هزار معلم در استان‌های مختلف به کار گرفته خواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق گفته سلیمان‌زاده، قرار است تا پایان دی دفترچه آزمون را روی وبسایت سازمان سنجش بارگذاری کنند. سپس متقاضیان امکان ثبت نام در این آزمون را خواهند داشت.

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش اعلام کرده که از سال گذشته هم بعضی سهمیه‌های خالی باقی مانده و امکان جذب 34 هزار نفر معلم فراهم شده است. پیش از این پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی سال ۹۹ که در مرحله مصاحبه به ‌دلیل نبود ظرفیت کافی پذیرش نشدند در اعتراضات متعدد مقابل وزارت آموزش و پرورش خواستار تخصیص سهمیه آزمون استخدامی به آنها برای استخدام بودند.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

وی اعلام کرده که امسال تقریبا در تمامی شهرهای تهران استخدام داریم. سهمیه قابل توجه استخدامی آموزش و پرورش امسال مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و همچنین تهران است. استان‌های مذکور کمبود نیروی قابل توجهی دارند.

زمان برگزاری آزمون استخدامی سال 1400

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، هم قبلا بیان کرده بود که آزمون استخدامی سال 1400 قطعا تا قبل از اتمام سال برگزار خواهد شد. اما هنوز زمان دقیق برگزاری این آزمون اعلام نشده است.

هزینه ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای سال 1399 مبلغ 61 هزار تومان بود. درباره هزینه ثبت نام این آزمون در سال جاری اطلاعاتی در دسترس نیست.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز