آمادگی بیت کوین برای جهش قیمتی اساسی

لست سکند

بالاخره قیمت بیت کوین بالا رفت و با افزایش 411 دلاری نسبت به دیروز، به محدوده 43 هزار و 410 دلار رسید. این افزایش قیمتی کمی از کاهش‌های مداوم بیت کوین را جبران کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی یک هفته گذشته افت قیمت شدی داشت. به گفته برخی از کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال، این نزول قیمتی به دلیل کف سازی بیت کوین اتفاق می‌افتد و بعد از این مرحله نرخ بیت کوین رشد خوبی پیدا خواهد کرد. بنابراین دارندگان این رمزارز نباید نگران باشند. محدوده 30 تا 40 هزار دلاری کف میان مدت و بلند مدت بیت کوین است. طی یک هفته اخیر بیت کوین ریزش قیمت مداوم داشت و بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال در این خصوص نگران نبودند؛ چراکه اعتقاد داشتند بیت کوین بعد از رشدهایی که داشته به یک اصلاح قیمتی اساسی احتیاج دارد.

راز آسمان پایتخت

طبق اظهارات علیرضا کریمیان، کارشناس حوزه رمزارز، شاید قیمت بیت کوین در ادامه به کمتر از 40 هزار دلار هم برسد اما این روند بین 30 تا 40 هزار دلار خواهد بود. بیت کوین بعد از کف سازی به سمت‌ قیمت‌های بسیار بالاتری حرکت خواهد کرد. کریمیان بیان کرده که احتمالا قیمت بیت کوین از 100 هزار دلار هم فراتر خواهد رفت اما رسیدن به چنین نرخی بین شش ماه تا یکسال زمان می‌برد.

آلت کوین‌ها؛ پربازده و دارای ریسک بالا

این کارشناس حوزه رمزارزها معتقد است که بازدهی آلت کوین‌ها طی دو تا چهار سال آینده خوب خواهد شد. حتی ممکن است بازدهی آن‌ها بیشتر از بیت کوین باشد اما همیشه با ریسک همراه خواهند بود. ریسک این آلت کوین‌ها هم در عدم وجود اطمینان نسبی برای آن‌ها است. بیت کوین به دلیل قدمتی که دارد توانسته در  بازار ارزهای دیجیتال مخاطبان خاص خود را به دست آورد. ضمن اینکه همیشه برای بیت کوین در بازار رمزارزها آزمون و خطا انجام می‌شود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز