آغاز فروش ویژه پیکاپ T8 در کرمان موتور

لست سکند

ثبت نام پیکاپ KMC T8 از روز گذشته آغاز شده و تا آخر آبان ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از کرمان موتور، طی این طرح، خودرو پیکاپ تی8 مدل 1400، با قیمت 869 میلیون تومان به فروش می‌رسد و در مدت 60 روز تحویل داده می‌شود.

لازم به ذکر است که قیمت اعلام شده، شامل تمامی هزینه‌های مالیات و عوارض و ارزش افزوده است. همچنین این طرح، از 22 آبان تا پایان ظرفیت فروش و 30 آبان ادامه خواهد یافت. این خودرو در رنک‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین اخبار بازار خودرو:

ویژگی‌های پیکاپ KMC T8 کرمان موتور

این پیکاپ، موتوری با حجم دو هزار سی‌سی و قدرتی برابر با 174 اسب بخار دارد که یک جعبه‌دنده شش سرعته این قدرت را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. فرمان این خودرو نیز هیدرولیکی است.

محصول پیش رو، دارای حجم مخزن سوخت برابر با 76 لیتر است و توانایی دارد تا 150 کیلومتر بر ساعت، سرعت بگیرد. سیستم ترمز این محصول دیسکی برای جلو و عقب، سیستم تعلیق جلو بصورت مستقل از نوع جناقی دوبل با فنر مارپیچ و در عقب نیز غیر مستقل از نوع فنر تخت است.

این T8 دو کابین، امکاناتی چون صندلی کمک راننده با تنظیم دستی در 4 جهت، شیشه بالابر برقی، گرمکن شیشه عقب، تهویه مطبوع دستی، محافظ قسمت بار، رکاب جانبی و چراغ روشنایی در روز دارد.

همچنین از یک سیستم پخش ام پی 5  با ورودی یو‌اس‌بی، دارای 6 بلندگو و بلوتوث بهره برده است. از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به عایق درب موتور، جک بادی نگهدارنده درب موتور، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، اتولایت، تنظیم ارتفاع نور چراغ های جلو، چراغ های جلو زنون، چراغ های عقب ال ای دی، مه شکن جلو و عقب، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و دارای گرمکن، قابلیت تنظیم غربیلک فرمان در دو جهت، کلیدهای کنترل سیستم صوتی روی فرمان، تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر و کامپیوتر سفری اشاره کرد.

مرتبط با : کرمان موتور
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز