راهنمای خرید خودرو اقساطی با تحویل فوری

لست سکند

خودرو شخصی یکی از امکاناتی است که با وجود وسایل نقلیه عمومی و هزاران روش دیگر برای رفت و آمد، نمی‌توان اهمیت آن را نادیده گرفت. اما در سال‌های اخیر، خرید این وسیله نقلیه ضروری برای بسیاری از مردم سخت شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در بازار کنونی خرید خودرو و در پی گرانی‌های خودروهای داخلی و خارجی، بسیاری از مردم به دنبال راه‌های خرید ارزان وسایل نقلیه هستند. در این میان، افرادی هم هستند که بدون توجه به کیفیت، دست روی ارزان‌ترین خودرو می‌گذارند؛ عموم این خودروها دست دوم هستند. خودروهایی که مسافت زیادی با آن‌ها طی شده، احتمال استهلاک قطعات دارند و هزینه‌های تعمیر و نگهداریشان قابل تضمین نیست!

خوشبختانه می‌توان به جای خرید خودروی دست دوم نقد، خودروی صفر را اقساطی خرید و نگران عوامل مؤثر در عمر آن هم نبود.

به‌روزترین اخبار بازار خودرو را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در واقع، فروش اقساطی خودرو فرصتی است که بعضی از مراکز با توجه به نوسانات شدید بازار و کاهش توان مردم در خرید خودرو در اختیار متقاضیان قرار داده‌‎اند. با وجود اینکه خودروی صفر گران‌تر از دست دوم است اما با استفاده از شرایط فروش اقساطی خودرو، می‌توان یک خودروی نو و دلخواه را داشت چراکه قطعا این خودروها با مزایای متعددی چون عمر بیشتر، مقرون به صرفه‌تر خواهند بود.

بسیاری از مراکز برای رفاه حال مشتریان و ایجاد شغل و سودآوری خود اقدام به فروش اقساطی خودرو در مدل‎‌های مختلف کرده اند تا مردم با استفاده از این شرایط بتوانند خودروی مورد نظر خود را تهیه کنند.

خبر جنجالی امروز:

شرکت آرشا خودرو نیز یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه فروش اقساطی خودرو در کشور است که بهترین خودروها در برندها و مدل‌های متنوع چه ایرانی و چه خارجی را خارجی را با بهترین شرایط به فروش می‌رساند.

گفتنی است که شرایط خرید اقساطی آرشاخودرو به صورت تحویل فوری یک ساعته است و پیش‌پرداخت نیز پس از تحویل خودرو انجام می‌شود.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانند با کارشناسان شرکت از طریق شماره‌های مندرج در سایت، تماس بگیرند.

مرتبط با : آرشا خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

20 دیدگاه برای “راهنمای خرید خودرو اقساطی با تحویل فوری

  1. محمدرضا گفته:

    سلام اگر ماشین کار کرده مدیران خودرو نباشد آیا می توان داد یک ماشین از مدیران خودرو خریداری کرد

  2. احمد تنومند یکتا گفته:

    واقعا اگر با یک قیمت منصفانه خودروی کارکرده مردم را بخرند وباقیمت مناسب خودروی نو در اختیار ما قرار دهند خدا خیرشان بده

    • رحیم گفته:

      تقریبا 20 میلیون کمتر از بازار ماشین رامیبرن
      من میخواستم ماشین عوض کنم
      بازار قیمت 170میلیون گفت
      مدیران خودرو گفت 150میلیون
      ماشینم پژو

  3. تمنا گفته:

    هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره.الان چهل الی پنجاه میلیون روش سود میکشه.همون دست دوم خودتون سوارشید خداراشکر کنید.هرکی با اینها معامله کنه بیچاره میشه

  4. فرهاد گفته:

    اقساط به شکلی هست که بااین اوضاع اقتصادی اکثرا توان باز پرداخت راندارند ودرضمن سود بسیار زیادی هم باید پرداخت کرد ترجیح میدم همون به اندازه پول نقدم خودرو بخرم

  5. حجت اله گودینی گفته:

    ترا بخدا خودروی اقساطی با اقساط پنج الی هفت ساله بدون پیش پرداخت در اختیار مردم قرار بدهید تا هیچ کس حسرت بدل نماند و پیش از اینکه بمیرد صاحب یک خودرو شود–خدا خیرتانبدهد.

  6. حجت اله گفته:

    مگر چه میشود یک خودروی اقساطی زماندار با اقساط کم و بدون بهره در اختیار مردم کم بضاعت قرار داد تا به آرزوی خود برسندالبته بدون سود–این کار ارج معنوی دارد.

  7. رضوان گفته:

    چه ساده ایجوری درصد اقساطشون بالاست. که تا اخر عمرتون بایذ قسط بدید. میگن 21 درصد ولی 250 درصد در میاد ماشین حسایاشون متفاوته

  8. حامی گفته:

    اکثر این شرکت های لیزینگی کلاه بردار هستن.مواظب باشید سرکیسه نشوید.
    این شرکت را نمی دانم خداییش

  9. یوسف گفته:

    ای کاش این همه به فکر خودمون هستیم، یه مقدار کمی هم به مردمی که سر سفره شون نون نیست، نگاه میکردیم و توجه بهشون میکردیم، ای کاش
    ای مردم خوب ایران، کمک کنید به اون هایی که واقعا ندارن، ماشین گرون قیمت نخرید، کمک کنید به مردمی که واقعا به نون شب شون محتاجند
    پایان زمان نزدیکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز