شاسی بلند غول پیکر بی ام و X7 وارد بازار شد (ویدیو)

لست سکند

بی ام و X7 مدل 2022 بزرگترین شاسی بلند کمپانی نام آشنای آلمانی است که با فیس لیفت جدید به بازار معرفی شده است. این شاسی بلند غول پیکر نمونه کامل بی ام و X5 است که با موتور پر قدرت 600 اسب بخاری در میان دیگر شاسی بلندها خودنمایی می کند. در این ویدیو با ویژگی های ظاهری و امکانات داخلی این شاسی بلند آشنا می شویم.

به گزارش کاماپرس، پیشرانه شاسی بلند بی ام و X7 مدل 2022 با دو پیشرانه 6 سیلند و 8 سیلندر عرضه می شود. پیشرانه 6 سیلندر قدرتی معادل 335 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد و پیشرانه 8 سیلندر توان قدرتی 523 اسب بخار تولید می کند. گفتنی است پیشرانه 8 سیلندر در نسخه پیشرفته قدرتی معادل 612 اسب بخار را به راننده هدیه می کند. در هر سه نسخه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عملکرد خوبی را از خود به نمایش می گذارد.

قیمت بی ام و X7 مدل 2022

هر قدر که این شاسی بلند لوکس، قدرتمند و باوقار است، همان قدر هم گران قیمت است. قیمت این خودرو در محدوده 75 تا 100 هزار دلار برآورد شده است که با این وجود حتی در بازار اروپا ها خیلی ها توان خرید آن را ندارند. به نظر شما در صورت ورود این خودرو به ایران قیمت آن چند است؟

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

8 دیدگاه برای “شاسی بلند غول پیکر بی ام و X7 وارد بازار شد (ویدیو)

  1. اشکان گفته:

    آیا قیمت ۷۵ تا ۱۰۰ هزار دلار قیمت بالایی برای این ماشین میشه؟؟ به پول ما با این قیمت دلار نهایت ۳ میلیارد میشه. قیمتتون درسته ؟؟ یا تحلیلتون؟؟

  2. حمید گفته:

    قطعا درایران اگر واردات ازادبشه وحقوق گمرکیش 100درصدباشه قیمت بدون سودش 5میلیادوپانصدمیلیون تومن اگر سه میلیادهم روش سود بخورن میشه 8میلیاردتومان ناقابل

  3. محمدامین گفته:

    با سلام خدمت همه
    به اطلاع عزیزان برسونم که در حال حاضر قیمت یک دستگاه تویوتا هایلوکس ۲۰۱۶ که قیمتش در اروپا حدود ۲۰ الی ۳۰ هزار دلار هستش، در ایران به قیمت ۲.۲ الی ۲.۸ میلیارد تومن (حدودا معادل ۱۰۰ هزار دلار کنونی) معامله میشه.
    بنابراین با توجه به قیمت پایه خودرو BMW X7 و به حساب لوکس بودن و بشدت انحصاری بودنش در خیابان های کشور باید حدود قیمت ۲۵۰ الی ۳۵۰ هزار دلاری رو داشته باشیم که با احتساب مالیات ها و هزینه های واردات و گمرک چیزی فراتر از انتظار ها خواهد.
    کلام اخر اینکه وارد شدن چنین خودرویی با چنین مشخصاتی خیلی بعید به نظر میرسه و در صورت ورود قیمت نجومی پیدا خواهد کرد که اگه با قیمت ارز کنونی حسابش کنیم، حدودا این خودرو بین ۱۰ الی ۱۵ میلیارد تومن هزینه خواهد داشت.
    موفق باشید

  4. محسن بلوربرزاده گفته:

    بابا قربونه دستون نمیخواد برا مردم به فکر ماشین صفر باشید ی فکری کنید همون ماشینی که دارن رو نفروشن که بتونن برنج و روغن ودوکیلو گوشت بخرن که شکشمشون سیر بشه ،انقدر گرونیا زیاد شده که فقط باید لعنت فرستاد بر پدر باعث وبانیه این بدبختیا

  5. ابو وهب گفته:

    از این خودرو ساز انتظار نداشتم لندکروزر تویوتا رو کپی بکنه…تو کشور کویت راحت میشه خریدش و هدیه داد بدبختی تو ایرانه که باید خونت رو بفروشی که شاید سوار این مدل ماشین بشی که حرومه بخدا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز