کیا سراتو هاچ بک مدل 2022 رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

کیا سراتو را در ایران همه به خوبی می شناسند؛ این سدان اسپرت با طراحی جوان پسندانه توانسته به خوبی در دل علاقه مندان جای خود را باز کند. کمپانی کیا از مدل سراتو 2022 چندی پیش رونمایی کرد و اکنون کمی پس از انتشار تصاویر نسخه GT اولین تصاویر ویدیویی آن را نیز منتشر کرده است. در ادامه ویدیوی کیا سراتو GT مدل 2022 را تماشا می کنیم.

به گزارش کاماپرس، نسخه GT کیا سراتو در قالب یک خودروی هاچ بک عرضه می شود. گفتنی است طراحی این نسخه نسبت به دیگر مدل ها کمی اسپرت تر است. با این وجود کیا سراتو به همان پیشرانه مدل پایه پایبند مانده است. موتور 1.6 لیتری مجهز به توربوشارژر قدرتی معادل 201 اسب بخار و 265 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد.

قیمت کیا سراتو هاچ بک مدل 2022

کیا سراتو که در بازار کره به نام K3 و در بازار آمریکا و اروپا با نام فورته 5 شناخته می شود در مدل 2022 محدوده قیمتی 31 تا 36 هزار دلار دارد و رقیبی برای هیوندای i30 و  تویوتا کرولا ZR خواهد بود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

راز آسمان پایتخت

کیا سراتو

کیا سراتو در ایران، در دو مدل وارداتی و داخلی موجود است که نسخه ی داخلی آن نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و به عنوان سراتو آپشنال شناخته می شود. اجاره کیا سراتو با توجه به قیمت بسیار مناسب آن و اختلاف قیمت کمی که با خودروهای ایرانی دارد، بسیار پرطرفدار است. سراتوهای شرکت اجاره اتومبیل کافه رنت، دارای حجم موتور 2000لیتری می باشند و با داشتن گیربکس اتوماتیک، سواری لذت بخشی به سرنشینان خود هدیه می دهند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کیا سراتو هاچ بک مدل 2022 رونمایی شد (ویدیو)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز