روند صعودی قیمت خودرو + قیمت روز خودرو های ایران خودرو و سایپا

قیمت های بازار خودرو در واکنش به سخنان رئیس سازمان بورس افزایش یافته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس، اظهار کرد: نه خودروساز، نه مصرف کننده و نه دولت از وضعیت فعلی منفعت می‌برند، بنابراین تصمیمی گرفته شد تا قیمت‌های خودرو نه رشدهای عجیب و غریب داشته باشد، بلکه رشد منطقی در قیمت خودرو درب کارخانه داشته باشیم.

اکنون، قیمت پراید 111 از 154 میلیون تومان به 155 میلیون تومان رسیده است. همچنین در بین ایران‌خودرویی‌ها، پژو 206 تیپ 2 مدل 1400 از 251 میلیون تومان به 253 میلیون تومان افزایش یافته است. پژو پارس نیز با یک میلیون تومان افزایش، به قیمت 299 میلیون تومان رسید.

اخبار مهم بازار خودرو را از دست ندهید:

آریاک سفر

خودروهای تیبا نیز از این جهش قیمت عقب نمانده‌اند؛ به طوری که مدل 1400 تیبا دو، 2 میلیون تومان گران شده و به قیمت 166 میلیون تومان به فروش می‌رسد. مدل 99 این خودرو هم از 157 میلیون به 158 میلیون رسیده است.

تیبا صندوقدار 99 نیز از 146 میلیون تومان، یک میلیون تومان گران تر شد.

در بین خودروهای دنا موجود در بازار نیز این جهش قیمت ها به چشم می خورد به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۳۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۳۷ میلیون تومان رسیده است ودنا دنده ای توربو پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت ۳ میلیون تومان گران شده است و این خودرو درحال حاضر ۴۳۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

مرتبط با : ایران خودروسایپا
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز