آغاز فروش نیم شاسی جدید چینی از امروز

لست سکند

هفت صبح نوشت: مدیران خودرو به مناسبت 20 سالگی اش محصولی جدیدی به نام چری تیگو 5 توربو را به بازار معرفی کرده است که فروش آن از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش کاماپرس، چری تیگو 5  توربو از موتور 1.5 لیتری توربوشارژری مشابه آریزو 6 بهره می‌برد. در تیگو 5 یک موتور دو لیتری 139 اسبی با گشتاور 182 نیوتن متری قرار دارد که با یک جعبه دنده CVT هماهنگ می‌شود اما در تیگو 5 توربو قدرت موتور به 147 و گشتاورش به 210 افزایش یافته و همچنین عملکرد گیربکس هم ارتقا یافته و به CVT با حالت تعویض دنده 9 سرعته تبدیل شده است.

روزنامه صبح در ادامه توضیحات خود درباره این خودرو نوشته است؛ اگر جزو کسانی باشید که سری اول این خودرو با تیراژ 240 دستگاه را می خرید تیگو 5 توربو با تزئینات ظاهری تحویل تان داده می شود که خطوط تزئینی قرمز روی بدنه و نشان20 سالگی مدیران خودرو هستند.

این شرکت برچسب قیمت 790 میلیون تومانی روی تیگو 5 توربو زده که به معنی 38 میلیون گران تر بودن نسبت به تیگو5 است.

در ادامه این گزارش خودروهایی که با همین قیمت می توان خرید مورد بررسی قرار گرفته و به پژو 2008 اشاره شده است. کراس اووری خو ش فروش از شرکت پژو در بازار ایران که نسل جدیدش بازار اروپا را شخم زده و تبدیل به پرفروش ترین شاسی بلند بهار 2021 اروپا شده!

راز آسمان پایتخت

با خرید 2008 می توانید از بازار کارکرده خوب آن مطمئن باشید. البته 2008 را بیشتر می توان یک خودروی کراس دانست تا شاسی بلند و از این رو ابعاد کوچکش در قیاس با رقبای چینی همچون ممکن است توی ذوقتان بزند!

ضمنا در این گزارش به هایما S7 پلاس مدل 1400 نیز به عنوان یکی از خودروهایی که می توان با پول تیگو 5 توربو آن را خرید اشاره شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز