آشنایی با بیزیکت و خدمات آن در 9 نکته

«بیزیکت» به عنوان یک شبکه خرید و فروش آنلاین و مستقیم کالاها، خدمات و فایل‌ها از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. کاربران در این شبکه امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان برای عرضه محصولات خود اعم از فیزیکی یا دیجیتال را دارند.

خریداران نیز امکان انتخاب و خرید از میان فروشگاه‌های ثبت شده در همه دسته‌ بندی‌ها اعم از رستوران‌ها، قنادی‌ها، گل فروشی‌ها، فروشندگان پوشاک و ابزارآلات و … را دارا هستند. هدف اصلی بیزیکت ایجاد موقعیتی برای کسب درآمد مشاغل خانگی، هنرمندان صنایع دستی، اصناف شهری و روستایی و … بیان شده است.

در ادامه کاماپرس با مطرح کردن 8 نکته از این مجموعه، بیزیکت و فعالیت‌هایش را برای علاقمندان بهتر معرفی می‌کند؛

1. بیزیکت توسط خلیل رضوی بنیانگذاری شد. رضوی سابقه تالیف و ترجمه بیش از 85 عنوان کتاب تخصصی در حوزه مدیریت و کارآفرینی و 19 سال تدریس و مشاوره در حوزه ذکر شده را دارد.

2. ارائه مدل بازاریابی با درآمد دائمی جذاب و ساده برای همه افراد، ارائه اپلیکیشن اختصاصی برای هر فروشگاه با امکانات تخصصی، معرفی مدلی برای استفاده از پتانسیل‌های شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد دائمی توسط کاربران و … از خدمات این مجموعه به کاربرانش است.

آریاک سفر

3. وبسایت این مجموعه آخرین فروشگاه‌های ایجاد شده، عکس‌های منتشر شده، کاربران عضو شده، آخرین کالاهای بازدید شده و پر تخفیف‌ترین کالاها را برای اطلاع مشتریان ارائه می‌دهد.

4. لوازم و اثاثیه منزل، موبایل، تبلت و تلفن، خدمات پزشکی و درمانی، خدمات ساختمانی، خدمات فرهنگی، هنری، ورزشی، خدمات مالی و اداری و سرمایه، چاپ و تبلیغات و … از دسته بندی‌های ارائه شده در وب سایت بیزیکت هستند.

5. ویژه‌های این مجموعه تحت عنوان زندگی و کسب و کار موفق برای همه و مجوزها و دست آوردهای بیزیکت به کاربران ارائه می‌شود.

6. این مجموعه اپلیکیشن خود را برای استفاده عموم در دسترس قرار داده است. کاربران در صورت داشتن سوال در خصوص کالاها، امکان چت در بیزکیت و پرسیدن سوال خود را از فروشنده مربوطه دارند.

7. حضویت اولیه در بیزیکت رایگان بوده و همه خدمات آن را شامل می‌شود. عضویت حرفه‌ای در این مجموعه دارای سه پلن نقره‌ای، طلایی و وی.آی.پی با قابلیت خرید به صورت ماهیانه و سالیانه است. حق عضویت حرفه‌ای در آن از 100 هزار تومان در ماه شروع می‌شود. متناسب با خدمات هر پلن، هزینه‌ها متفاوت است.

8. این مجموعه تاکنون نماد اعتماد از وزارت صمت، ثبت برند رسمی بیزیکت در سازمان مالکیت معنوی کشور، استارتاپ برتر در نمایشگاه شهر هوشمند مشهد در سال 1397 و عنوان اولین منتشرکننده ارز دیجیتال اختصاصی در ایران با کاربردهای ویژه را به دست آورده است.

مرتبط با : بیزیکت
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز