آشنایی با بهترین سرور مجازی ایران

بهترین سرور مجازی
ژیوار

سرور مجازی، قسمتی از یک سرور قدرتمند بوده که به‌صورت اختصاصی با یک سیستم‌ عامل دلخواه و IP اختصاصی به کاربر تحویل داده می‌شود. با بهترین سرور مجازی می‌توان به صورت آنی میزانCpu ، Disk و Ram را تغییر داده و در زمان خاموشی تنها هزینه IP و دیسک را پرداخت کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌ها و مزایای خرید بهترین سرور مجازی ‌پرداخته است.

امکانات بهترین سرور مجازی

موقعیت سرور مجازی: سرورهای مجازی ساعتی با قرار گرفتن در بهترین موقعیت جغرافیایی از جمله منطقه میرعماد، آزادگان و برج میلاد دارای سرعت بالایی از ارتباط و دسترسی هستند.

بکاپ رایگان: بهترین سرور مجازی، امکان بکاپ به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه دارد.

پرداخت هزینه سرور به صورت ساعتی و روزانه: بهترین روش محاسبه هزینه منابع، به صورت ساعتی و روزانه است. استفاده و خرید سرور مجازی به صورت ساعتی به کاهش هزینه‌های عملیاتی کمک کرده و نقش چشمگیری در کاهش هزینه‌های سازمانی خواهد داشت.

دریان سفر امید

مقیاس پذیری: با بهترین سرور مجازی امکان تغییر منابع سخت افزاری مانند حافظه رم، پردازنده، فضای ذخیره‌سازی و ارتقای آن بدون هیچ محدودیتی برای گسترش و توسعه سازمان‌ها وجود دارد.

امنیتی قدرتمند: بهترین سرور مجازی با به­‌کارگیری امنیتی پیشرفته، از شبکه‌ها، سرورها و برنامه‌های کاربردی در برابر حملات مخرب محافظت کرده و هرگونه ترافیک مشکوک را به صورت خودکار مسدود می‌کند.

بهترین سرور مجازی

مزایای خرید بهترین سرور مجازی

خرید بهترین سرور مجازی نقش به سزایی در عملکرد و سرویس‌دهی وبسایت‌ها و اپلیکشن‌ها دارد. با استفاده از زیر‌ساخت‌های استاندارد، منابع سخت افزاری قدرتمند، سرورهای پیشرفته، پورت‌های پرسرعت و اتصال ۲۴ ساعته به اینترنت پر سرعت داخلی، عملکرد و بازدهی خدمات و کسب‌و‌کارها افزایش می‌یابد. قیمت سرور مجازی نسبت به سرور فیزیکی بسیار ارزان و مناسب بوده و برای کسب‌وکارهای درحال توسعه مقرون‌ به‌ صرفه خواهد بود. سرور مجازی برخلاف سرور فیزیکی نیازی به استخدام نیروی متخصص برای نگهداری و تعمیر ندارد؛ چراکه این‌گونه سرورها در دیتاسنتر شرکت ارائه‌دهنده قرار دارند و کاربران مسئولیتی درقبال نگهداری از آنها نخواهند داشت. بهترین سرور مجازی این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌کند که بتوانند بدون هیچگونه محدودیتی سرورهای خود را مدیریت کرده و در طول شبانه روز با ورود به پنل خود، منابع سخت افزاری‌شان را ارتقا دهند.

ویژگی بهترین سرور مجازی ایران

سرور VPS ایران به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی خاص خود در داخل کشور، از سرعت بالایی برای ارتباط و دسترسی برخوردار است. با خرید VPS ایران، به دلیل ارزان‌تر بودن ترافیک داخلی می­توان از یک سرور با قیمت مناسب‌تر نسبت به نمونه‌های خارجی بهره­‌مند شد. سرعت دسترسی کاربران داخل کشور به VPS ایران، بیشتر از سرعت دسترسی آن‌ها به سرور VPS خارج از کشور است.

خرید سرور مجازی ایران با قیمت مناسب، یکی از دغدغه‌های کاربران حوزه IT است. کاربران با اجاره یا خرید VPS ایران در واقع یک سرور با آی پی ایران خواهند داشت، در مراکز داده داخل کشور قرار دارند و با توجه به نیاز خود می­توانند سیستم‌ عامل ویندوز یا لینوکس را روی آن نصب کرده و به سرور مجازی خود دسترسی کامل داشته باشند.

بهترین سرور مجازی

خريد بهترین سرور مجازی از «آسیاتک»

با توسعه به‌کارگیری خدمات ارتباطی در دنیا، شرکت آسیاتک نسل جدیدی از سرویس‌های خود را در قالب خدمات ابری عرضه کرده که به صورت متمرکز توسط شرکت عصر داده‌های آسیاتک ارائه می‌شود. خدمات ابری این شرکت در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است. این خدمات نیازهای روز مشتریان خرد وکلان را در تمامی حوزه‌های زیرساخت ابری پاسخگو است. خدمات جدید آسیاتک با هدف استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها و در عین حال کمک به مدیریت هزینه توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت‌های ICT ارائه شده است.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات می­‌توانند به نشانی اینترنتی https://asiatech.cloud مراجعه کنند یا با شماره تلفن 90005555 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ابر آسیاتک
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز