آشنایی با انواع وام‌های بانک قرض الحسنه مهر

وام بانکی یکی از روش‌های متداول برای تامین سرمایه نقدی مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های گوناگون است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بانک قرض الحسنه مهر، به عنوان یکی از موسسات بانکی فعال در کشور، تسهیلات ویژه و امتیازی را برای کمک به مشتریان خود در تامین سرمایه نقدی و نیازهای آنان در نظر گرفته است.

کاماپرس در ادامه به معرفی وام های بانک قرض الحسنه مهر می‌پردازد.

در همین زمینه بخوانید:

آریاک سفر

تسهیلات امتیازی مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران، در راستای ارائه تسهیلات قرض الحسنه، برای اعطای این تسهیلات، به تنظیم ضرایب امتیازی با توجه به مدت انتظار هریک از مشتریان برای اولویت بندی اعطای تسهیلات، مبادرت کرده است.

اگر مشتریان این بانک بتوانند میانگین حساب بالاتری ایجاد کنند، می‌توانند تسهیلات مورد نظر را با اولویت در فاصله زمانی کوتاه‌تری برای کسب میانگین حساب (مثلا 3 تا 6 ماه) دریافت کنند. این در حالی است که مشتریان با میانگین حساب کمتر، تسهیلات قرض الحسنه اعطایی را در فاصله زمانی کوتاه‌تری برای کسب میانگین حساب (مثلا از 7 تا 12 ماه) دریافت می‌کنند.

ضمن این‌که اگر مشتریان بتوانند ماهانه بیش از 500 هزار تومان قسط پرداخت کنند، می‌توانند مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات را در بازه زمانی کوتاه‌تری (18 تا 36 ماه) انتخاب کرده و پرداخت کنند. اگر میزان پرداختی اقساط ماهانه از سوی مشتریان، از این رقم کمتر باشد، می‌توانند اقساط خود را در مدت طولانی‌تری (30 تا 60 ماه) پرداخت کنند.

وام کرونا بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران به سرپرستان خانواری که به جهت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده و فاقد کسب و کار و حقوق باشند، وام ده میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و مدت بازپرداخت 36 ماهه اعطا می‌کند؛ گفتنی است بانک قرض الحسنه مهر برای اعطای این تسهیلات، ضمن اعتبارسنجی، در دریافت ضامن، براساس ضوابط و مقررات شبکه بانکی عمل خواهد کرد.

طرح اندوخته بانوان مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف قدردانی و ارزش‌گذاری به جایگاه زنان کارآفرین و خانه‌دار، تسهیلاتی را در قالب اندوخته بانوان مهر ایران به آن‌ها اعطا می‌کند. بانوان متقاضی شرکت در این طرح، یا باید شخصا به افتتاح حساب و واریز مبلغ مستمر ماهیانه در این بانک اقدام کنند یا از طریق افتتاح حساب از سوی همسر یا پدر برای آن‌ها و واریز مبلغ، واجد دریافت تسهیلات شوند.

دریافت تسهیلات مذکور از سوی متقاضیان، در 5 مرحله شکل می‌گیرد که به شرح زیر است:

1. متقاضیان پس از 4 واریزی 400 هزارتومانی، در ماه چهارم می‎توانند 5 میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت 24 ماهه دریافت کنند.

2. برای دریافت تسهیلات دوم، متقاضیان علاوه بر قسط تسهیلات دریافتی، باید ماهانه 200 هزارتومان واریزی داشته باشند که به این ترتیب پس از 24 ماه و تسویه تسهیلات اولیه، می‌توانند تا 18 میلیون تومان با بازپرداخت 24 ماهه، وام دریافت کنند.

3. به همین ترتیب در 24 ماه بعدی، متقاضیان با پرداخت اقساط وام قبلی و واریز ماهیانه 200 هزارتومان، پس از تسویه کامل می‌توانند برای بار سوم، تا 28 میلیون تومان وام با بازپرداخت 36 ماهه دریافت کنند.

4. با ادامه همین روند، پس از گذشت 36 ماه و در مرحله چهارم، با تسویه کامل تسهیلات قبلی، متقاضیان می‌توانند از وام 50 میلیون تومان با بازپرداخت 36 ماهه برخوردار شوند.

ضمن این‌که مشتریان در هر مرحله از این طرح، با تسویه وام دریافتی یا گذشت یک سوم از زمان بازپرداخت اقساط، می‌توانند مجموع مبالغ واریزی مستمر ماهیانه خود را برداشت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “آشنایی با انواع وام‌های بانک قرض الحسنه مهر

    • میلاد گفته:

      سلام خسته نباشید دوستان کسی میدونه سایت وام ازدواج بانک مهرچه ساعاتی بازه الان10روزه درگیرم توروخدامیدونیدساعتشوبفرستید به ایمیلم ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز