آخرین تلاش های امسال بیت کوین برای 50 هزار دلاری شدن

قیمت بیت کوین بعد از افت غیرمنتظره روز گذشته، بار دیگر بهبود پیدا کرد و به محدوده 48 هزار و 656 دلاری رسید. نرخ این رمزارز معروف نسبت به دیروز هزار و 695 دلار بالا رفته است. افزایش حمایت‌ها از بیت کوین بار دیگر جایگاه آن را بهبود داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، جک دورسی، مدیرعامل سابق توئیتر، طی گفت و گو با کاردی بی، خواننده معروف رپ، اعلام کرده که نرخ بیت کوین بار دیگر بالا خواهد رفت و این رمزارز جایگزین دلار آمریکا خواهد شد. جک دورسی از حامیان سرسخت بیت کوین محسوب می‌شود. دورسی بعد کناره گیری از توئیتر اعلام کرد که به فعالیت در حوزه رمزارزها خواهد پرداخت و این راه را ادامه خواهد داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

اخیرا دیگر فعالان بازار رمزارزها از برخی ارزهای دیجیتال حمایت کرده‌اند. مثلا طی چند روز گذشته بیلی مارکوس، بنیانگذار دوج کوین، اعلام کرده که پایداری دوج بیشتر از دلار است.

فعالیت ماینرهای چینی همچنان ادامه دارد

بیت کوین، به عنوان بزرگ‌ترین رمزارز، همچنان مورد توجه مردم سراسر دنیا است. اطلاعات یک گزارش جدید درباره بیت کوین بیانگر این است که با وجود سرکوب‌های دولت چین درباره این رمزارز، همچنان 20 درصد از کل استخراج آن مربوط به کشور چین است.

اگرچه دولت چین قوانین سرسختانه‌ای را درباره این ارز دیجیتال وضع کرده و به دنبال ایجاد شرایطی برای تداوم این وضعیت است، اما مطالب گزارش مذکور عکس این موضوع را نشان می‌دهد. در واقع استخراج کنندگان چینی همچنان به صورت زیرزمینی فعالیت دارند. طبق اعلام شبکه سی‌ان‌بی‌سی، مقیاس فعالیت‌های رمزارز در چین و استخراج بیت کوین در این کشور، ممکن است از آن چه که تصور می‌شود بسیار بزرگ‌تر باشد. این در حالی است که با وجود رفتارهای سرکوب گرانه دولت چین انتظار می‌رفت این روند ادامه پیدا نکند.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز