اعطای یارانه نان کی و کجا اجرا می شود؟

ژیوار

دولت به صورت قطعی شیوه تخصیص یارانه به آرد و نان را اجرا خواهد کرد. طبق اطلاعات موجود، قرار است طرح پرداخت یارانه نان طی دو ماه آینده در استان زنجان و چند نقطه دیگر کشور انجام شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اصلاح قیمت آرد صنف و صنعت از جانب دولت انجام شد و بعد از این اتفاق تعداد زیادی از مردم تصور کردند قیمت مشتقات آرد رشد زیادی پیدا خواهد کرد. اما بر اساس آخرین گزارش ایرنا، بعد از اصلاح قیمتی آرد، نرخ نان در نانوایی‌های لواش، تافتون، سنگک و بربری اغلب نقاط کشور هیچ نوع تغییری نداشته است. دولت هم بعد از افزایش شایعات درباره رشد نرخ نان اعلام کرد که افزایش قیمت این محصول به نحوی که گمانه زنی و شایعه می‌شود، اتفاق نخواهد افتاد. در این خصوص سید محمدهادی سبحانیان، معاون اقتصادی وزارت اقتصاد، بیان کرده که دولت قصد گران کردن نان را ندارد و می‌خواهد یارانه پرداختی آرد و نان را به صورت مابه التفاوت نقدی به دست مردم برساند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

فرآیند پرداخت یارانه نان

بنابر طرح جدید، دولت به مردم یارانه نقدی برای نان نمی‌پردازد. افرادی که برای خرید نان به نانوایی مراجعه می‌کنند، با خرید هر نان و براساس تراکنش‌های انجام شده، به نانوا یارانه آرد را انتقال می‌دهند. به عبارتی خریداران با نرخ مصوب و قیمت پایین نان را از نانوایی‌ها تهیه کرده و براساس تعداد نان‌های فروحته شده، یارانه به نانوایان پرداخت می‌شود.

در حال حاضر نانوایی‌های استان زنجان به کارتخوان‌های هوشمند مختص این کار مجهز شده‌اند و بعد از اعلام دولت مبنی بر اجرای این طرح، امکان خرید نان یارانه‌ای با این دستگاه‌ها وجود دارد. به گفته مسئولان ذی ربط، با اجرایی شدن این طرح، تغییری در حجم و قیمت نان خریداری شده به وجود نخواهد آمد. تنها خرید نان به وسیله کارت بانکی و دستگاه‌های کارتخوان مخصوص انجام خواهد شد.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “اعطای یارانه نان کی و کجا اجرا می شود؟

  1. نانوای خسته گفته:

    این وسط من نونوا از اول سال همه چی رو گرون خریدم ولی قیمت نون تغییر نکرد در کل نانوا مهم نیست مردم نون مفت بخرن بدن مرغ و اردک بخوره نونوا مهم نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز