بورس امروز 12 اردیبهشت ماه 1401/ شپنا شاخص کل را بالا کشید

ژیوار

شاخص کل بورس امروز هم صعود کرد و با رشد 6 هزار و 311 واحدی به مرز یک میلیون و 529 هزار و 783 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته 3 هزار و 505 واحد دیگر بالا رفت و به 422 هزار و 615 واحد رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در روز جاری شاخص کل شپنا، رمپنا و شبندر بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. در جریان معاملات امروز بورس هم اغلب نمادهای مربوط به گروه خودرو و ساخت قطعات با رشد قیمتی مواجه شدند. امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به مرز 6 هزار و 902 میلیارد تومانی رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در روز جاری ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 32 میلیارد تومان پول حقیقی به این بازار آمد. بیشترین ورود پول حقیقی امروز بورس هم به سهام پارسیان، شرکت بیمه پارسیان، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای شپنا و حکشتی بیشترین میزان ورود پول حقیقی را به ثبت رساندند.

دریان سفر امید

نظر کارشناسی درباره وضعیت آینده بازار بورس

به نظر اغلب کارشناسان بازار سرمایه بازار بورس باز هم جا برای رشد و پیشروی دارد و هنوز هم باید نقدینگی جدید به این بخش وارد شود. اگر در ادامه مسیر حقیقی‌ها از آوردن سرمایه جدید به بازار بورس منصرف شوند، احتمال اینکه فروشندگان در این بخش قدرت بگیرند، دور از انتظار نخواهد بود. این وضعیت باعث نزول مجدد شاخص‌ها و مجددا بازار سرمایه خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

شپنا را بشناسید

نماد شپنا متعلق به شرکت پالایش نفت اصفهان است. در حال حاضر ارزش بازاری شپنا به 129 هزار و 390 میلیارد تومان می‌رسد. بیشترین سهام این مجموعه در اختیار شرکت‌های آوای پردیس سلامت، سهامی خاص، و توسعه سرمایه رفاه، سهامی خاص، قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز