زاویه سازی فک چه تاثیری در زیبایی چهره دارد؟

ژیوار

امروزه، همه افراد به دنبال این هستند که از روش های مختلف برای زیبا کردن صورت خودشان استفاده کنند. بسیاری از افراد هم به دنبال استفاده از روش های جراحی و تهاجمی برای زاویه دار کردن فک و صورت خودشان می روند. ولی غافل از اینکه می توان با یک سری تمرین های ورزشی، اقدام به زاویه سازی صورت کرد. دستگاه زاویه فک فیت مد به عنوان یکی از بهترین دستگاه های زاویه ساز موجود در بازار شناخته می شود که با ویژگی های منحصر به فرد، می تواند به زیبایی افراد کمک کند. شاید شما هم بخواهید اقدام به زاویه سازی صورت با تمرین کنید و از روش های جراحی دل خوشی نداشته باشید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ زیبایی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از فیت مد، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه استفاده از دستگاه زاویه فک فیت مد و همچنین، تمرین های ورزشی برای زاویه سازی صورت را به شما توضیح دهیم.

دستگاه زاویه فک فیت مد

چرا نیاز به زاویه سازی فک داریم؟

اینکه همه ما انسان ها میل به زیبایی داریم، چیزی دور از باور نیست. به هر حال، میل به زیبایی جزء فطرت ما انسان ها است. بسیاری از افراد به دلیل چهره زیبایی که دارند، بسیار جذاب هستند و اعتماد به نفس آن ها بالا می رود. زاویه داشتن چانه نیز می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی ما داشته باشد.

دریان سفر امید

زمانی که چانه به شکل V باشد، صورت شکل زیباتر و متقارن تری دارد. چشم ها درشت تر نشان داده می شوند و گردی صورت زیباتر می باشد. به همین خاطر، بسیاری از افراد برای زیبا کردن صورت خودشان به دنبال زاویه سازی فک هستند.

عملکرد دستگاه زاویه فک فیت مد

عضلات صورت برای شکل گیری به تمرین نیاز دارند!

زمانی که شما به باشگاه های بدنسازی می روید، می خواهید که عضلات بدن خود را فرم دهید و آن ها را زیبا کنید. فقط عضلات بازوها و پاهای شما نیستند که فرم می گیرند، عضلات صورت شما نیز می توانند با تمرین های ورزشی فرم بگیرند.

زاویه سازی فک با تمرین ورزشی، امکان پذیر است. ولی لازم است که افراد صبر داشته باشند و هر روز تمرین های ورزشی مناسب را انجام دهند. استفاده از دستگاه های زاویه ساز فک و صورت هم نقش موثری در رسیدن به زاویه مناسب برای فک دارند. دستگاه زاویه فک فیت مد یکی از بهترین دستگاه های زاویه ساز فک و صورت است که می تواند با تمرین های ورزشی، در شکل گیری عضلات صورت موثر باشد.

نحوه عملکرد زاویه فک فیت مد

دستگاه زاویه فک فیت مد یکی از انواع دستگاه های زاویه ساز فک است. امروزه، دستگاه های متنوعی در این حوزه تولید شده اند که تقریبا هیچ کدام به اندازه این دستگاه عملکرد خوبی ندارند. این دستگاه از یک پک سه تایی تشکیل شده است. در این پک سه زاویه ساز فک فیت مد قرار داده شده اند که هر کدام سفتی مشخصی دارند. اولین زاویه ساز نرم، دومین زاویه ساز با سفتی متوسط و سومین زاویه ساز با سفتی زیاد می باشد.

این زاویه سازها با تمرین های ورزشی، می توانند فک را زاویه دار کنند. شکل V چانه همیشه زیبایی منحصر به فردی دارد. ولی گاهی نیازی به انجام اعمال جراحی برای رسیدن به فرم V شکل در صورت نیست. می توان با این دستگاه، هم فک را فرم دهی کرد و هم گونه ها را برجسته تر نشان داد.

نحوه تمرین با دستگاه زاویه فک فیت مد

بسیاری از افراد اقدام به خرید دستگاه زاویه فک فیت مد کرده اند، ولی نمی دانند که چگونه باید از این دستگاه استفاده کنند. به طور کلی، نحوه تمرین با این دستگاه معمولا توسط فروشندگان توضیح داده می شود. ولی موضوع حائز اهمیتی که برای تمرین با این دستگاه وجود دارد، روند تصاعدی تمرین با این دستگاه زاویه فک است.

در واقع، در ابتدا لازم است که افراد از زاویه سازهای نرم تر استفاده کنند تا راحت تر بتوانند تمرین های ورزشی خودشان را انجام دهند. پس از اینکه چند روز از استفاده از زاویه ساز نرم تر گذشت، باید از زاویه ساز سفت تر استفاده کرد. در نهایت نیز باید زاویه ساز محکم تر را مورد استفاده قرار دارد. بنابراین، نحوه استفاده از پک سه تایی دستگاه زاویه فک فیت مد مطابق با روند ذکر شده است.

نحوه استفاده از دستگاه زاویه فک فیت مد

اما نحوه استفاده از این دستگاه چگونه است؟ در صورتی که اقدام به خرید دستگاه زاویه فک فیت مد از دکتر فیت مد کرده اید، باید مطابق با روند پیش بروید و با این دستگاه فوق العاده تمرین های خود را انجام دهید.

  • ابتدا چند تمرین ورزشی ساده برای گرم کردن صورت خودتان انجام دهید. به طور مثال، می توانید چند بار فک خود را عقب و جلو بیاورید و یا چند بار لبخند بزنید.
  • پس از گرم کردن عضلات صورت خود، نوبت آن رسیده که از دستگاه فیت مد استفاده کنید. برای این کار باید، یکی از زاویه سازها را بردارید و بر روی دندان های خود قرار دهید.
  • دقت داشته باشید که بخش سفید رنگ روی دستگاه زاویه فک فیت مد، باید بر روی دندان های جلو شما قرار بگیرد. پس از قرار دادن این بخش بر روی دندان ها، به آرامی زاویه ساز را گاز بگیرید.
  • کم کم فشار دندان های خود را بر روی دستگاه زیاد کنید تا عضلات شما بیشتر کار کنند. اینکه چند بار این کار را انجام دهید، بستگی به توانایی عضلات صورت شما دارد. ولی توصیه می کنیم که هر بار حداقل 10 بار این کار را انجام دهید تا عضلات صورت شما منقبض و منبسط شوند.
  • پس از انجام یک ست ده تایی، می توانید به فک و عضلات صورت خود استراحت دهید و در صورت نیاز روزهای بعدی نیز از این دستگاه استفاده کنید.

زاویه سازی فک با روش های تکمیلی ورزشی

  • برای زاویه سازی فک با تمرین، بهتر است که چند آوای ساده را هر روز با خود تکرار کنید. اولین آوا، او است. دهان خود را غنچه کنید و به مدت چند ثانیه، صدای او را ایجاد کنید.
  • برای تمرین بیشتر می توانید آواهای مختلف دیگر مانند «آی»، «ای» و یا «آ» را امتحان کنید. البته بهتر است که آواها را حداقل 30 ثانیه به صورت مستمر ایجاد کنید و هر روز چندین بار این کار را انجام دهید.
مرتبط با : فیت مد
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز