درباره پژو پارس پلاس چه می‌دانید؟

ژیوار

میان خودروسازان داخلی رایج است که با اعمال تغییراتی جزئی در بخش ظاهری و فنی محصولات قدیمی خود، آن‌ها را با پسوندهایی همچون «پلاس» وارد بازار می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مدتی است زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه ایران خودرو قصد دارد پژو پارس پلاس را به بازار معرفی کند. در ادامه مشخصات احتمالی این محصول معرفی خواهند شد؛

در همین زمینه بخوانید:

پژو پارس فیس لیفت شده است؟

در رندرهای دیجیتالی منتشرشده توسط خودرو بانک، پژو پارس پلاس در نمای جلو از جلوپنجره و چراغ‌های جدیدی بهره می‌برد که به جدیدترین محصولات پژو شباهت دارند. پژو پارس پلاس در این رندر از همان درهای قدیمی بهره می‌برد، با این تفاوت که در زیر درها یک شیار جانبی استفاده شده است. ضمن این که این خودرو با رینگ‌های ۱۸ اینچی ۱۰ پره مشکی رنگ بیش از پیش اسپرت و جذاب به نظر می‌رسد. در نمای عقب این خودرو نیز همان چراغ‌های عقب ال‌ای‌دی به هم پیوسته تارا به کار رفته‌اند.

دریان سفر امید

چندی پیش، تصویری از پژو پارس پلاس منتشر شد. از این تصاویر به نظر می‌رسد که نمای عقب این خودرو بیشترین تغییرات را داشته که نصب دیفیوزر جزوی از آن‌هاست. این دیفیوزر در بخش چپ سپر در محل خروجی لوله اگزوز دیده می‎شود. دوربین دید عقب هم به پژو پارس اضافه شده است. همچنین در بخش کناری این خودرو رینگ آلمینیومی چهار پیچ، خودنمایی می‌کند.

تصاویر منتشر شده از بخش کابین، حاکی از آن است که ایران خودرو پلاستیک‌های طرح چوب را حذف کرده و به جای آن از پلاستیک‌های کرومی استفاده کرده است. این محصول جدید ایران خودرو اکنون به مولتی مدیا و مانیتور لمسی به همراه قابلیت فشار بادهای داخلی تایر نیز مجهز شده است.

تغییر دکوراتیو فرمان نیز در پژو پارس پلاس به چشم می‌آید. این خودرو در نسخه پلاس به سیستم کروز کنترل و روکش‌های صندلی چرمی نیز مجهز شده است. طراحان برای دسته راهنما و برف پاک‌کن نیز تغییراتی را در نظر گرفتند و این خودرو اکنون از سنسور نور و سنسور باران بهره می‌برد.

مشخصات فنی پژو پارس پلاس

در خصوص مشخصات فنی به گوش می‌رسد، پژو پارس پلاس در اولین سری به پیشرانه TU5 پلاس مجهز می‌شود؛ پیشرانه‌ای که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولیدی از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعت دستی BE4 به چرخ‌ها خواهد رسید. ضمن این که انتظار می‌رود ایران خودرو مدتی بعد برای این خودرو پیشرانه XU7 پلاس را ارائه کند؛ حداکثر قدرت این پیشرانه ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور آن ۱۵۳ نیوتن‌متر خواهد بود.

احتمال می‌رود این پژو پارس تازه نفس از امکاناتی چون مولتی مدیا و مانیتور لمسی، تنظیم زوایای صندلی به صورت برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک و بالابرهای برقی هر چهار در و دو ایربگ نیز بهره ببرد.

سعادت رنت 

پژو پارس، یکی از خودروهای اسپورت و محبوب ایرانی است. این خودرو با شخصیت پژو 405 و ظاهری متفاوت در بازار فروش خودرو داخلی،  وارد شد. اجاره پژو  پارس، یکی از پرطرفدارترین اقدامات، قبل از آغاز سفر و یا انجام کارهای شخصی و اداری است. پژو پارس، از لحاظ فنی و استحکام، یک نقطه قوت برای کارخانه سازنده ی این خودرو محسوب می شود. این خودرو ابتدا با نام پرشیا وارد بازار شد و در همان ابتدا، طرفداران زیادی پیدا کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودروپژوسعادت رنت
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “درباره پژو پارس پلاس چه می‌دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز