ارزان ترین خودرو های دنده اتوماتیک بازار + قیمت روز

خودروهای دنده اتوماتیک با توجه به ایجاد سهولت در رانندگی و خلاصی رانندگان از تعویض مکرر دنده در حین رانندگی امروزه در بازار به محبوبیت بسیاری دست پیدا کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه خرید خودروهای با گیربکس دستی بسیار کاهش پیدا کرده و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند خودروی مورد نظر خود را از میان خودروهای دنده اتومات موجود در بازار خریداری کنند. قیمت این خودروها معمولا نسبت به خودروهای با دنده دستی بیشتر است، با این حال در میان این خودروها نیز تنوع قیمتی بسیاری به چشم می‌خورد.

در همین زمینه بخوانید:

کاماپرس در ادامه به معرفی 7 خودرو دنده اتومات ارزان در بازار می‌پردازد؛

راز آسمان پایتخت

ساینا اتوماتیک

قیمت: 193 میلیون تومان در بازار

ساینا اتوماتیک نسخه ارتقا یافته ساینا دستی است که توسط شرکت سایپا تولید و روانه بازار می‌شود؛ این خودرو مجهز به موتور 1.5 ليتري منطبق با استاندارد يورو 4 اروپا بوده و میزان مصرف سوخت آن حدود 7.5 لیتر در هر 100 کیلومتر برآورد شده است. از آپشن‌های این خودرو می‌توان به کروز کنترل، سیستم استارت دکمه‌ای، سیستم ورود به خودرو بدون سوئیچ، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، سنسور پارک دنده عقب، کامپیوتر سفری، سیستم کنترل صوتی روی فرمان و صندلی عقب مجهز به صندلی کودک اشاره کرد.

کوییک اتوماتیک

قیمت: 280 میلیون تومان در بازار

کوییک اتوماتیک یکی دیگر از محصولات محبوب سایپا است که با موتور 1.5 لیتری با قدرت 87 اسب بخار و سرعت 160 کیلومتر در ساعت تولید شده است، استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 5 اروپا با میزان مصرف سوخت 7.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

از امکانات رفاهی این خودرو کروز کنترل، سنسور عقب، ترمز ضدقفل و ترمز کمکی، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی، دوربین عقب، کیسه هوا، ورود بدون کلید و آیینه بغل برقی است.

برلیانس اچ 220 (H220)

قیمت: حدود 300 میلیون تومان

برلیانس یکی از خودروهای اتومات چینی در بازار ایران است که در دسته خودروهای ارزان قیمت قرار می‌گیرد، این خودرو دارای موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حداکثر قدرت 103 اسب بخار بوده و میزان مصرف سوخت آن 6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر برآورد شده است.

این خودرو به مانند سایر خودروهای چینی دارای آپشن‌های رفاهی متعددی چون سیستم تهویه مطبوع خودکار، سانروف، سنسور دنده عقب، شیشه های بالابر برقی، مه شکن جلو، قابلیت پخش ام پی تری، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و همچنین ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای است.

پژو پارس اتوماتیک

قیمت: حدود 400 میلیون تومان

پژو پارس اتوماتیک نیز یکی دیگر از خودروهای دنده اتومات است که دارای موتور 4  سیلندر 16 سوپاپه با حداکثر قدرت 108 اسب بخار و حداکثر سرعت 187 کیلومتر در ساعت است. مصرف سوخت این خودرو در حدود 8.2 لیتر در هر 100 کیلومتر برآورد  شده و استاندارد آلایندگی آن یورو 3 است.

این خودرو نیز به آپشن‌های متعددی چون چراغ مه شكن جلو و عقب، چراغ نقشه خوان، آینه‌های جانبی برقی راهنمادار، قفل میکروسوییچی درب‌ها، تنظیم برقی پشتی صندلی جلو، قطعات دکوراتیو طرح چوب جدید، داشبورد تریم بژ، جلو آمپر جدید و دماسنج روی داشبورد مجهز شده است.

ام وی ام 315 اتوماتیک

قیمت: حدود 435 میلیون تومان

ام وی ام 315 اتوماتیک از دیگر خودورهای اتومات ارزان است که توسط شرکت مدیران خودرو تولید و در بازار عرضه می‌شود. این خودرو نیز در بخش مشخصات فنی دارای موتور 4 سلیندر با 107 اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت است. مصرف سوخت این خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 5، 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر است.

از امکانات این خودرو می‌توان به فرمان برقی،کروز کنترل، سانروف برقی دوحالته، سیستم کنترل پایداری، دی لایت، به روز رسانی طرح گرافیکی چراغ‌های جلو، طرح جدید رینگ‎های اسپرت، چراغ‌های جلو اتوماتیک و سانروف اشاره کرد.

پژو 207 اتوماتیک

قیمت: 520 میلیون تومان

پژو 207 اتوماتیک نیز یکی دیگر از خودروهای ارزان و محبوب بازار ایران محسوب می‌شود، این خودرو از موتور 4 سیلندر 15 سوپاپه با قدرت 105 اسب بخار برخوردار بوده و حداکثر سرعت آن 190 کیلومتر در ساعت است، مصرف سوخت این خودرو 9.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

از سایر امکانات این خودرو می‌توان به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، سیستم مالتی مدیا مجهز به یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ های جدید عقب، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس، سنسور دنده عقب، دوربین دید عقب و کروز کنترل اشاره کرد.

ام وی ام ایکس 33 اتوماتیک

قیمت: حدود 600 میلیون تومان

یکی دیگر از گزینه‌های خرید خودروی اتومات، ام وی ام ایکس 33 با گیربکس اتومات است که در مقایسه با سایر گزینه‌ها قیمت بالاتری دارد. این خودرو به موتور 4 سیلندر با حداکثر قدرت 139 اسب بخار مجهز شده است. حداکثر سرعت این خودرو 175 کیلومتر در ساعت برآورده شده است.

از امکانات رفاهی ارائه شده در این خودرو نیز می‌توان به مواردی چون سیستم تهویه مطبوع خودکار، روکش چرمی صندلی، سنسور پارک، کروز کنترل، سانروف، مه شکن جلو و عقب، تنظیم صندلی راننده در چهار جهت و صندلی سرنشین جلو در 2 جهت، رینگ آلومینیومی، قابلیت پخش ام پی تری، 4 بلندگو و کیسه هوا برای سرنشینان جلو اشاره کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز