این 5 خودرو چینی موجود در بازار ایران ارزش خرید دارند

لست سکند

سال‌هاست که با شروع محدودیت‌ها برای صنعت خودروسازی در ایران و توقف واردات خودرو، بازار مونتاژ خودروهای چینی در ایران بسیار داغ شده و این خودروها از سال 1380 در بازار داخلی عرضه می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر، صنعت خودروسازی در چین برخلاف گذشته، بسیار رشد و پیشرفت داشته و امروزه چین به یکی از غول‌های خودروسازی جهان تبدیل شده است. محبوبیت این خودروها در بازار ایران علاوه بر کیفیت بهتر نسبت به برخی از خودروهای داخلی، قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه آن‌ها به عنوان یک خودروی خارجی است.

اخبار مهم امروز را بخوانید:

کاماپرس در ادامه به معرفی 5 خودرو چینی در بازار ایران که ارزش خرید دارند می‌پردازد.

راز آسمان پایتخت

لیفان 820

قیمت: 580 میلیون تومان

لیفان 820 به عنوان یکی از خودروهای مجموعه سدان‌های نیمه لوکس در بازار عرضه می‌شود. این خودرو دارای طراحی ظاهری قابل قبول و جذابی مانند پنجره بزرگ جلو و چراغ‌های کشیده در کنار سپرهای اسپرت است. لیفان 820 همچنین از پیشرانه 4 سیلندری با ظرفیت 2.4 لیتر و 158 اسب بخار قدرت برخوردار بوده و گیربکس آن از نوع 6 سرعته اتوماتیک است.

از آپشن‌های رفاهی و امکانات آن نیز می‌توان به ایربگ‌های جلو و جانبی پرده‌ای، سیستم پایداری الکترونیکی، کنترل ایستایی در سربالایی، ترمز پارک پدالی، کروز کنترل، سنسور و دوربین دنده عقب، فرمان هیدرولیکی مجهز به کلیدهای کنترلی، نمایشگر مرکزی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف برقی اشاره کرد.

جک اس 5 اتوماتیک

قیمت: 630 میلیون تومان

این خودرو به عنوان اولین شاسی بلند کمپانی جک، توسط کرمان موتور در ایران مونتاژ و روانه بازار شده است. این خودرو در کنار طراحی شیک و زیبا از یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با قدرت بالای 175 اسب بخار بهره می‌گیرد. موتور این خودرو از نوع 4 سیلندر توربو  و گیربکس آن از نوع 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است.

پربازدیدترین ویدیوی امروز:

از ویژگی‌ها و امکانات این خودرو می‌توان به سانروف، چراغ های مه شکن جلو و عقب، چراغ راهنما روي آينه، کامپیوتر سفری، صندلی و فرمان چرمی فرمان، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، تظیم برقي صندلی راننده،  – قفل ايمني كودك، سیستم ضد سرقت، اخطاردهنده فشار باد چرخ‌ها، سنسور پارك جلو و عقب، چراغ هاي جلو مجهز به سيستم مشايعت تا درب منزل، استارت دكمه اي و سيستم ورود بدون كليد اشاره کرد.

هاوال اچ 2 (H2)

قیمت: 660 میلیون تومان

هاوال اچ 2 یکی از خودروهای تولیدی چینی توسط شرکت گریت وال است که علی‌رغم برخورداری از پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ با ظرفیت 1.5 لیتر و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، به علت داشتن 1600 کیلوگرم وزن، شتاب بالایی ندارد. ضمن این‌که این خودرو دارای قدرت 141 اسب بخاری است.

از امکانات هاوال اچ 2 می‌توان به ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای، ترمزهای چهارچرخ دیسکی، ترمز کمکی، سیستم‌های کنترل کشش و پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، ترمزدستی برقی، اتوهلد، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی برقی تاشونده، ورود و استارت بدون کلید، سانروف برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دومنطقه‌ای،کروز کنترل، سامانه پایش فشار باد تایرها و فرمان برقی اشاره کرد.

هایما اس 7

قیمت: 680 میلیون تومان

هایما اس 7 یکی دیگر از کراس‌اوورهای نیمه لوکس چینی است که در بازار ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این خودرو به یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ با ظرفیت 1.8 لیتر و 170 اسب بخار قدرت است، همچنین گیربکس این خودرو از نوع 5 سرعته اتوماتیک است. هایما اس 7 همچنین دارای طراحی زیبا و سنجیده‌ای با بهره‌گیری از المان‎های یک خودروی آفرودی است.

از امکانات و آپشن‌های این خودرو می‌توان به نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز به رهیاب ماهواره‌ای، دوربین 360 درجه، چراغها و برف‌پاک‌کن هوشمند، تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم ارتفاع چراغ‌ها از داخل، سامانه ورود و استارت بدون کلید، کروزکنترل، سانروف چند حالته برقی، صندلی راننده مجهز به تنظیمات برقی و گرمکن صندلی‌های جلو اشاره کرد.

چری تیگو 7

قیمت: 860 میلیون تومان

تیگو 7 که توسط شرکت چری تولید و روانه بازار شده است، یک کراس‌اوور مدرن و نسخه ارتقا یافته تیگو 5 است. این خودرو با طراحی شیک و زیبا از جمله، چراغ‌های کشیده جلویی و پنجره موجی شکل آن به عنوان یکی از خودروهای زیبای بازار محسوب می‌شود. این خودرو دارای موتور مجهز به توربو شارژ با حجم 1.5 لیتری و قدرت تولید 147 اسب بخار . 210 نیوتن گشتاور بوده و گیربکس آن از نوع 6 دنده اتوماتیک دو کلاچه است. از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به ترمز پارک برقی، اتوهلد، چراغ مطالعه در ردیف عقب، روکش صندلی‌ها با رنگ موکا و… اشاره کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

27 دیدگاه برای “این 5 خودرو چینی موجود در بازار ایران ارزش خرید دارند

  1. محمدی گفته:

    ماشین هایی مثل لیفان ۸۲۰ و هاوالH2که ۵۰ تا دونه تو کل ایران تو خیابون نیست و مالک اول و اخرش خودتی ارزش خرید داره؟؟؟؟؟؟ ولی برلیانس یا چانگان cs35 که پر تو خیابون و خدمات سایپا داره ارزش نداره؟؟؟!
    به نظر من جهت دار و غیر کارشناسانه هست!

    • مهدی گفته:

      سلام
      من لیفان 820 دارم
      از دوستان میخوام برای یکبار با این ماشین سفر بروند چه درون شهری و چه برون‌ شهری.
      کیفیت ماشین قابل مقایسه با ماشین های این قیمتی نیست.
      موتور و گیربکس قوی و عالی.
      مبلمان حداقل با کیفیت ماشینهای ژاپنی
      اتاق بزرگ و سنگین و فوق العاده جادار و نرم
      خلاصه بگم پولی که باید بدی یه دنا سوار شی
      اراده کنی میخری
      اراده کنی میفروشی
      دلیل
      کسی که میخواد بخره تحقیقات کرده و یا سوار شده و از ارزش ماشین مطلع هست
      ماشین های داخلی خوب هستند ولی به این نمی‌رسند
      من هم برلیانس 330 داشتم هم چانگان CS 35
      با جفتش هم رفتم مسافرت
      برلیانس تو بحث سوخت و استحلاک عالی عمل میکنه ولی صدای موتور زیاده به علت ضعیف بودن موتور و راندمان دور بالای موتور
      چانگان من مصرف بالایی داشت و قدرت مانور و سرعت پایین.
      ولی لیفان 820 با موتور تویوتا 2400 که براش تعبيه شده همه جا میکنه و معکوس میده و تا ازش نمیخوای کم نمیاره

      • مسعود سلیمی گفته:

        سلام
        وقت بخیر
        داداش عالی گفتی خوب گفتی گل گفتی
        اما بزار بیسوادها برند دنا سوار بشند و به هم پوز بدن که مال من پلاس و … و یا پرشیا TU5 هم عین این بخدا حیف پول نیست بدی برا چنین خودروهایی
        لیفان ۸۲۰ یا برلیانس درست چینی هستش اما می ارزه به صدتا خودروی ایرانی

  2. من گفته:

    قطع واردات خودرو ربطی به تحریم نداره فقط مافیای خودرو هست که عامل فلاکت مردم و عدم دسترسی شون به خودروی با کیفیت و با قیمت واقعیه

  3. فراز عسگری گفته:

    چرا اسمی از بی وای دی اس ۶ نبردی؟!
    شاسی بلند قدرتمند و با کیفیت
    فقط ژاپنی نیست، چیزی از لکسوس ۲۰۰۷ کم نداره، پنج ساله دارم عالیه👌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز