تبلیغ شاسی بلند چری تیگو 8 پرو با حضور کامبیز دیرباز (ویدیو)

لست سکند

دی ماه امسال بود که چری تیگو 8 پرو با حضور جمعی از مسئولین شرکت مدیران خودرو و هنرمندان به طور رسمی رونمایی شد. این خودرو پس از قیمت گذاری از سوی مدیران خودرو با حاشیه های فراوانی رو به رو شد؛ تا جایی که فروش آن را ممنوع اعلام کردند. به تازگی ویدیوی تبلیغاتی این شاسی بلند با حضور هنرمند محبوب کامبیز دیرباز منتشر شده است که در ادامه تماشا می کنیم.پ

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ خودرو و حمل و نقل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چری تیگو 8 پرو که از سوی مدیران خودرو با نام تجاری فونیکس عرضه می شود حدود یک میلیارد و 750 میلیون تومان قیمت خورد. این شاسی بلند به پیرانه 1.6 لیتری توربو مجهز است که قدرتی معادل 197 اسب بخار و 290 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببنید:

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

13 دیدگاه برای “تبلیغ شاسی بلند چری تیگو 8 پرو با حضور کامبیز دیرباز (ویدیو)

    • مرتضی گفته:

      موتورش ضعیفه؟ شما اصلا میدونی موتوری که رو این خودرو مورد استفادهدقرار گرفته چیه؟ وزن خودرو سنگین هست درست، اما ۱.۵ توربو شارژ Gdi ابن خودرو صفر تا صد رو تو ۸ ثانیه پر میکنه. اونوقت میگی ضعیفه؟ تو درگ انجام شده با تویوتا rav4، له کرد تویوتا رو. پس ندونسته درباره چیزی حرف نزنیم. لازم به ذکره که نسخه ۲ لیتری TGDI این خودرو که دو دیفرانسیل هم هست، داره به بازار میاد. قبول دارم قیمتش زیاده. اما آپشن هایی که این خودرو داره فقط در خودرو های بنز و بی ام و موجوده و داخل ایران نظیر نداره. کیفیتش هم قابل قبوله. در ضمن خودروهای چینی، مثل قدیم نیستند و به سرعت در حال پیشرفت هستند.

  1. حسین گفته:

    دیگه فرقی ندار هنرمند باشی،مسوُل باشی…هرکسی فکر جیب خودشه،اقای دیرباز اگه مردمی بود خودرویی که دوبرابر قیمت گذاری شده را تبلیغ نمیکرد،خودش رو از چشم مردم انداخت.

  2. محمد حسین حسن پور گفته:

    عزیزم اپشن های این خودرو تو خیلی از خودرو ها هستش چرا الکی بزرگش میکنی اپشن خاصی نداره، اگه به مهم ترینش اشاره کنیم مثلا سرد کن و گرم کن صندلی جلو رادار نکته کپر، جلو، ترمز اظطراری، سقف پاناروما، مموری صندلی، مانیتور بزرگ، زندون چرخشی و نور بالا اتومات، سیستم صوتی سونی، چراغ های ال ای دی جدید، صندوق برقی، تهویه ردیف سون، حالت های رانندگی، اتوپایلوت که ماله این از نوع معمولی پیشرفته تر از این میشه که وقتی راهنما میزنی خودش لاین عوض میکنه ولی فقط ماله این بین لاین ماشینو نگه میداره که نسبت به قیمتش اپشن بسیار عالی هستش و رادار بین خطوط و… که همشون بشمارم تا صبح طول میکشه ولی مهم ترین ضعف این ماشین تک دیفرانسیل بودنش و موتور کم حجمش هستش و با قیمت این ماشین میشه رنو جولیوس و سانتافه 2016 و نیسان ایکس تریل و.. خرید که خودرو های با اصالتی و با موتور مطمعن و پر حجمی دارند و به بنزین حساس نیستند موتور شان و استهلاک کم تری نسبت به تیگو 8 پرو دارند در کل تیگو۸پرو بیشتر از 1ونیم ملیارد نمی ارزه ولی ماشین خیلی خوبیه و اپشن های خیلی عالی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز