عقب نشینی سکه تا کانال 11 میلیون تومانی + آخرین قیمت طلا و سکه بازار

ژیوار

هر بار که نرخ دلار یا اونس کاهش پیدا می‌کند، انتظار برای کاهش قیمت مجدد قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی قوت می‌گیرد. اما طی یک هفته گذشته دامنه نوسانات قیمت طلا و سکه به شدت بالا رفته است. هم اکنون نرخ هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز قبل 0.15 درصد دیگر کم شده و به مرز یک میلیون و 200 هزار و 700 تومانی رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به کاهش نرخ طلای 18 عیار، قیمت سکه هم نسبت به روز گذشته 0.96 درصد کم شد و به مرز 11 میلیون و 995 هزار تومانی رسید. سکه طی چند هفته اخیر نتوانسته از مرز مهم قیمتی 12 میلیون و 200 هزار تومانی عبور کند تا مسیر برای رشد قیمتی آن هموار شود. این تله قیمتی برای سکه اتفاق افتاده و هنوز هم نه طرف افزایشی و نه طرف کاهشی بازار نتوانسته‌‌اند شرایط را به نفع خود رقم بزنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

قرار گرفتن اونس بر قله قیمتی

این کاهش نرخ طلا و سکه در بازارهای داخلی در حالی رخ داده که هنوز هم قیمت اونس رو به افزایش است. این فلز گرانبهای جهانی بار دیگر توانسته به قله قیمتی خود برسد. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز قبل 16.5 درصد بالا رفته و به محدوده هزار و 885 دلاری رسیده است. از زمانی که مسئله مربوط به درگیری اوکراین و روسیه مطرح شد، نرخ اونس رشدهای عجیبی را تجربه کرد و از محدوده هزار و 800 دلاری عقب ننشست.

برخی از کارشناسان حوزه طلا معتقدند که قیمت این فلز گرانبها همچنان افزایشی خواهد بود. به غیر از مسئله تنش‌ مرز اوکراین و روسیه، در حال حاضر مسائلی مثل تورم بالای ایالات متحده و شرایط اقتصادی آینده، نرخ اونس را رهبری می‌کنند.

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز