خودروهای ۳۰ میلیارد تومانی آقای فوتبالیست

محمد صلاح، بازیکن مصری باشگاه لیورپول که اخیرا با ماشین کانتیننتال GT در خیابان‌های لندن دیده شده، مالک کلکسیونی از 6 خودروی لوکس است که جمعا بیش از 30 میلیارد تومان/ ۷۵۰ هزار پوند ارزش دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روزنامه بریتانیایی سان، خودروی کانتیننتال که به نظر می‌رسد تازه‌ترین خودروی مجموعه لوکس محمد صلاح است از کمپانی مجلل و لاکچری بنتلی است که نزدیک به 6 میلیارد و 400 هزار تومان ارزش دارد.

پربازدیدترین ویدیوها و اخبار امروز:

راز آسمان پایتخت

فضای کابین داخل این ماشین با استفاده از چرم در طراحی صندلی‌ها و فرمان ماشین بسیار مجلل است و ضمنا این خودرو تا حداکثر 257 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد. صلاح همچنین مالک یکی دیگر خودروهای لوکس کمپانی بنتلی با نام Pentaija است که قیمت آن نیز نزدیک به 6 میلیارد تومان است.

سومین ماشین لوکسی که محمد صلاح با آن دیده شده، لامبورگینی آونتادور، مشهور به سریع‌ترین ماشین لامبورگینی، است. این خودرو تا 350 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد و قیمت آن 10 میلیارد و 840 هزار تومان است.

علاوه بر این سه خودرو، صلاح دو خودرو از شرکت مرسدس بنز را نیز در کلکسیون لوکس خود دارد. یکی از این دو خودرو که محمد صلاح معمولا در حال رفتن به تمرین با آن دیده شده، خودروی AMJ GLE -coup است که رده قیمتی آن از 2 میلیارد و 600 هزار تومان شروع می‌شود. و خودروی دیگر محمد صلاح که گران‌ترین ماشین گروه خودروسازی مرسدس بنز است، خودروی SLS AMG با قیمت پایه 7 میلیارد تومان است.

در نهایت ششمین خودروی مجلل صلاح، که ارزان‌ترین خودرو در مجموعه لوکس و گران‌قیمت او محسوب می‌شود، یک آئودی Q7 با قیمت یک میلیارد و 800 هزار تومان است که صلاح پس از انتقال به لیورپول و دریافت 45 میلیون یورو آن را خریداری کرد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز