درآمد شرکت لویی ویتون فرانسه 3 برابر درآمد نفت ایران!

ژیوار

مقایسه درآمد ایران از فروش نفت با درآمد شرکت لویی ویتون فرانسه از فروش محصولاتش طی سال گذشته نشان می دهد که این شرکت، نزدیک به سه برابر درآمد نفت ایران، فروش داشته است.
به گزارش کاماپرس، در شرایطی که مهمترین منبع درآمدکشور یعنی فروش نفت به دلیل نوسانات مداوم قیمت طلای سیاه و اعمال تحریم ها از سوی آمریکا با موانع بزرگی روبروست،بسیاری از کشورهای دیگر با بهره گیری از فرصت ها و مزیت های رقابتی خود در حوزه های گوناگون اقتصادی، درآمدهای قابل توجهی را کسب می کنند، از جمله شركت لويي ويتون که در سال گذشته ۵۹ ميليارد دلار درآمد داشت.
بنا به اعلام کانال اقتصاد شفاف، در سال گذشته شركت لويی ويتون فرانسه از راه فروش عطر و ادكلن و كيف و كفش لوکس به سلبريتي ها و ثروتمندان جهان ۵۹ ميليارد دلار در آمد کسب کرده است درحالی که ایران به عنوان يكی از توليد كنندگان بزرگ نفتی، بر اساس برخی گزارش ها تنها ۲۰ ميليارد درآمد نفتی داشته است.

نیم قرن فعالیت در بازار کالاهای لوکس

برند لویی ویتون (Louis Vuitton) که به ال وی LV مشهور است، از جمله برندهای لوکس جهان محسوب می‌شود و بیش از یک و نیم قرن قدمت دارد، محصولات این برند شامل کالاهای چرمی، کفش، کیف دستی، جواهرات و طیف بزرگی از محصولات لوکس است که برروی اغلب آنها لوگوی LV نقش بسته است.
برند لویی ویتون توسط طراحی فرانسوی با نام لویی ویتان در سال 1854 میلادی تاسیس شد، البته از سال 1989 میلادی ، مالک برند ال وی ، برنار آرنو است که در حال حاضر یکی از ثروتمند ترین افراد اروپا محسوب می شود.
ارزش این برند در سال 2012 میلادی 25.9 میلیارد دلار برآورد شد که رقم بالایی است، کارشناسان یکی از دلایل بالابودن سود این شرکت و درآمدهای هنگفت آن را پشتیبانی چهره های مشهور از این برند می دانند چون، تمایل و اشتیاق مردم به این برند را افزایش داده است.

دریان سفر امید

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان