تسهیلات 40 میلیون تومانی خرید جهیزیه با اقساط 18 ماهه

ژیوار

پلتفرم اعتباری والتا به متقاضیان خرید اقساطی کالا این امکان را می‌دهد تا با دریافت تسهیلات از لیزینگ‌ها و بانک‌ها به صورت آنلاین و به کمک درگاه پرداخت اعتباری، از فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری خرید داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید کالاهای اقساطی از سایت‌های معتبر باعث شده تا خرید لوازم خانگی کمی آسان تر شود. یکی از سایت‌های معتبر در این زمینه والتا است که با شرایطی امکان خرید انواع کالاها را به صورت اقساطی برای متقاضیان فراهم می‌کند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه والتا، فروشگاه‌های مختلف را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

حداکثر اعتبار برای خرید کالا از درگاه والتا 40 میلیون تومان بوده و افراد از سایت‌ها و فروشگاه‌های موجود در وبسایت این مجموعه امکان خرید حضوری را دارند. ضمانت اصلی در خرید اعتباری از درگاه والتا چک بوده و نرخ سود آن هم 21 درصد اعلام شده است.

دریان سفر امید

حداکثر مدت بازپرداخت اقساط 12 و 18 ماه است. در حال حاضر با یک چک ضمانت امکان استفاده از خرید اعتباری تا سقف 20 میلیون تومان با لیزینگ رازی وجود دارد. البته بازپرداخت اقساط این طرح شش تا 12 ماهه است. همچنین متقاضیان خرید اقساطی کالا از درگاه والتا می‌توانند از طرح 40 میلیون تومانی لیزینگ رازی بهره ببرند، منتهی برای ضمانت آن باید چهار فقره چک ارائه بدهند. اقساط این طرح هم در بازه زمانی هشت تا 12 ماهه پرداخت می‌شود. والتا یک طرح هم برای سفیران تپسی دارد که سقف اعتبار آن 20 میلیون تومان بوده و با ارائه مدارک لازم قابل دریافت است.

مبلغ اقساط اعتبار 40 میلیون تومانی والتا

اعتبارسنجی برای دریافت اعتبار درگاه والتا به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. افراد از طریق این درگاه امکان خرید لوازم خانگی، صوتی، تصویری، لوازم ورزشی و طلا را دارند.

در صورتی که متقاضی سقف تسهیلات 40 میلیون تومانی با سود 21 درصد و مهلت بازپرداخت 18 درصد را دریافت کند باید ماهیانه 8 میلیون و 58 هزار و 761 تومان را در قالب شش چک و با فاصله زمانی هر سه ماه یکبار به والتا ارائه دهد.

مرتبط با : پلتفرم والتا
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز