فعلا لوازم خانگی خارجی نخرید!

ژیوار

انجمن ملی حمایت از مصرف‌کنندگان از تقلبی بودن محصولات خارجی در بازار ایران خبر داد: بسیاری از لوازم خانگی موجود در بازار تولید داخل هستند که با برچسب برند خارجی روانه بازار می‌شوند. این محصولات نه کیفیت آن برند خارجی را دارند و نه تکنولوژی‌اش را! افراد نباید به این برندها اعتماد کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان طی اطلاعیه‌ای بیان کرد: هم‌اکنون هیچ شرکت خارجی به‌خصوص کره‌‌ای در کشور فعال نیست و اگر جنس خارجی در بازار باشد، مصداق بارز قاچاق کالا محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط را دنبال کنید:

دریان سفر امید

به گفته مهدی‌ نجف‌پور، رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، کالاهایی با برند خارجی در بازار یا قدیمی هستند، یا تقلبی یا قاچاق؛ البته این موضوعات فقط مربوط به برند کره‌ای نیست و برندهای دیگری هم هستند که اینطور فعالیت کنند. اگر شرکت‌ها محصولات خود را با برند دیگری بفروشند، با آنها برخورد خواهد شد. شرکت‌های تولید کننده حتما باید با برندی که مجوز آن را دارند، محصولات خود را روانه بازار کنند.

با تحریم‌های آمریکا و خروج دو شرکت سامسونگ و ال جی از کشور، محصولات سام و جی پلاس به روی کار آمدند که قطعات از خارج وارد می‌شود. ال جی و سامسونگ وجود در بازار تقلب محرز است.

بعد از طرح ممنوعیت لوازم خانگی کره‌ای، صاحب خط تولید یک برند دیگر کره‌ای دچار مشکلات تحریم شده است. احتمالا زمان محصولات کره‌ای در کشور به پایان رسیده است ولی تصمیمات جدیدی باید برای برندهایی با وضعیت مشابه اتخاذ شود.

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز