با کارگزاری مبین سرمایه آشنا هستید؟

ژیوار

بازار بورس ایران در سال‌های اخیر با توجه به وضعیت تورم و لزوم سرمایه‌گذاری شاهد ورود عموم مردم به این حوزه و افزایشی چشمگیر در حجم معاملات بوده است. کارگزاری مبین سرمایه یکی از ۱۰۷ کارگزاری فعال در بازار بورس کشوراست که در تمامی زمینه‌های بورسی به مشتریان خود خدمات عرضه می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

شرکت کارگزاری «مبین سرمایه» در سال ۱۳۸۷ به صورت شرکت سهامی خاص و با نام شرکت کارگزاری «راهبرد کالای خاورمیانه»  تاسیس شد.

نام شرکت مبین سرمایه، یک سال پس از تاسیس در فهرست شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار درج شد. این کارگزاری در سال ۱۳۸۹ به عضویت کانون بورس و اوراق بهادار درآمد و فعالیت خود را با کسب مجوز معاملات در بورس کالا شروع به کار کرد.

زمینه‌های فعالیت مبین سهم

مبین سرمایه امروزه در تمامی حوزه‌ها از جمله اوراق بهادار، فرابورس، انرژی، معاملات محصولات فلزی و معدنی، فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، معاملات آتی سکه بهار آزاده و … خدمات عرضه می‌کند. علاوه بر موارد ذکرشده معاملات آنلاین سهام، همراه تریدر، معاملات آفلاین و معاملات آنلاین سکه نیز از خدمات الکترونیک این شرکت هستند.

دریان سفر امید

رتبه‌بندی سالانه کارگزاران بورس با رتبه‌های الف تا ه معیاری برای تمایز کارگزارن برتر محسوب می‌شود و «مبین سرمایه» با دارابودن رتبه الف در فهرست برترین کارگزاران قرار می‌گیرد.

مبین سرمایه فعالیت خود را با سرمایه اولیه‌ی ۳۰ میلیارد ریالی آغاز کرد؛ بر اساس آخرین اطلاع‌رسانی‌ها سرمایه شرکت به مبلغ صد میلیارد ریال رسیده است.

رضا نوربخش، محمد سلیمیان ریزی، مهدی فخاری و محمد معتضدی به نمایندگی از شرکت‌های تعاونی مصرف ذوب‌آهن اصفهان، تعاونی مصرف فولاد مبارکه اصفهان، آذرنگ فولاد اصفهان و آتیه فولاد نقش جهان اعضای هیئت مدیره شرکت مبین سرمایه را تشکیل می‌دهند.

این کارگزاری در نمایشگاه‌های مختلفی همچون نمایشگاه بورس و بانک و بیمه تهران، همایش صنعت برق ایران، نمایشگاه انرژی کیش و دیگر گردهمایی‌های حوزه خود حضوری فعال دارد.

مبین‌سرمایه از معدود کارگزاری‌های کشور به شمار می‌رود که در تمامی بورس‌های کشور خدمات ارائه می‌کنند. این کارگزاری دارنده تمامی مجوزها در بورس کالای ایران اعم از فلزات، پتروشیمی، سیمان کشاوری، قراردادهای آتی و مجوز مشاور، پذیرش و عرضه  است.

کارگزاری منتخب طی ۴ سال متوالی

صندوق سرمایه‌گذاری مشترک مبین سرمایه در سال ۱۳۹۴ با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار تأسیس شد و ارزش خالص دارایی‌های آن در عرض ۵ سال، به بیش از ۲۰ برابر مبلغ اولیه رسید.

این شرکت به‌عنوان کارگزار منتخب و عرضه‌کننده عمده محصولات شرکت‌های فولاد مبارکه، ذوب‌آهن اصفهان و فولاد هرمزگان جنوب در بورس کالای ایران شناخته می‌شود. در ۴ دوره پیاپی از سال ۸۹ تا ۹۲، مقام کارگزار رتبه اول بورس کالای ایران از نظر حجم و ارزش معاملات به مبین سرمایه تعلق گرفته است.

باشگاه مشتریان مبین سرمایه با هدف ایجاد ارتباط دوسویه با فعالان بازار سرمایه، خدماتی همچون تحیل‌های تکنیکال و بنیادی، گزارشات بازار، دوره‌های آموزشی و … را در اختیار عموم قرار می‌دهد. این باشگاه امکاناتی نظیر درخواست خرید و فروش سهام، درخواست خرید عرضه اولیه، تغییر کارگزار ناظر، محاسبه سود سهام، تحلیلی اختصاصی، نقشه بازار و آموزش را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

در بخش آموزش باشگاه مشتریان، مجموعه خدماتی از قبیل کتابچه الکترونیک و ویدئو و دوره‌های حضوری و آنلاین تعبیه شده‌اند تا منبع آموزشی کاملی در دسترس تمام مشتاقان فعالیت در بازار سرمایه باشد. خدمات تخصصی‌تر کارگزاری نظیر سفارشات معاملاتی تنها برای مشتریان این کارگزاری قابل دسترس است.

خدمات مشاوره کارگزاری مبین سرمایه در زمینه‌های سرمایه‌گذاری، طراحی و قیمت‌گذاری اوراق بهادار، مدیریت ریسک، طراحی و تشکیل نهادهای مالی و چندین مورد دیگر به مخاطبان ارائه می‌شود.

مرتبط با : کارگزاری مبین سرمایه
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز