تعطیلی شرکت های خصوصی به دلیل کرونا از دوشنبه آغاز می‌شود؟

تعطیلی بخش خصوصی
ژیوار

در حالی که ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیلی سازمان ها ، شرکت ها و اداره جات دولتی را تصویب کرده و بانک ها و بورس و بازار و اصناف غیرضروری نیز موظف به تعطیلی شده اند، تکلیف کارکنان شرکت های بخش خصوصی همچنان مبهم است.

به گزارش کاماپرس، جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا تکلیف تعطیلی سراسری را در سازمان‌ها و اداره‌جات دولتی، بانک ها ، اصناف فعال در رسته هایی غیر از کالاهای معیشتی و ضروری ، بورس و بازارهای بزرگ تهران و سایر شهرها مشخص کرد اما باز هم شرکت های خصوصی در این تصمیم گیری جایی نداشتند و به نظر می رسد همچون نوبت های قبلی ، تعطیلی شرکت های خصوصی به تصمیم مدیران و مالکان این شرکت ها واگذار شده است.

بی توجهی ستاد کرونا به ضرورت تعطیلی شرکت های بخش خصوصی

این درحالیست که بخش مهمی از شاغلان در کارگاه ها و شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بخش خصوصی فعالیت می کنند و تعطیل نشدن این شرکت ها علاوه بر ایجاد اختلال در اهداف ستاد ملی مقابله با کرونا، خطر ابتلای شاغلان این شرکت ها را نیز در پی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

با توجه به این که بخشی از شرکت های خصوصی در قالب کارگاه ثبت شده اند و جزو اتحادیه های صنفی به شمار می روند با این حال از دستورالعمل های تعطیلی صنفی تبعیت نمی کنند و در مورد تعطیلات کرونایی کاملا خودمختار هستند.

دریان سفر امید

اخبار پربازدید را بخوانید:

در آخرین تحول قاسم نوده فراهانی ، رئیس اتاق اصناف تهران در خصوص تعطیلات سراسری در کشور بدون اشاره به شرکت های خصوصی که در قالب صنفی فعالیت می کنند، گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به شیوع ویروس کرونا دلتا و وضعیت اضطراری در کشور، کلیه ادارات، سازمان ها، بانک ها و اصناف به غیر از مشاغل گروه یک شغلی از دوشنبه ۲۵ مرداد الی شنبه ۳۰ مرداد در سراسر کشور تعطیل هستند.

یس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: در ایام تعیین شده بانک ها نیز تعطیل می باشند؛ لذا امیدواریم با تحقق این موضوع و تعطیلی بانک ها، اصناف گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ و بازاریان با خیال راحت واحدهای صنفی خود را تعطیل کنند.

رئيس اتاق اصناف تهران در پايان اظهار داشت: اتاق اصناف تهران، تمامي اتحاديه هاي صنفي تهران و همچنين بازار بزرگ تهران در اين روزها تعطيل بوده و فقط صنوف مشمول گروه يک مجاز به فعاليت هستند.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “تعطیلی شرکت های خصوصی به دلیل کرونا از دوشنبه آغاز می‌شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز